Zamknij

Pracownik biurowy administrator

Nr oferty: StPr/24/0358Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: praca z cudzoziemcami, obywatelami Gruzji, Turcji i Azerbejdżanu. Rejestracja pracowników, prac z dokumentami. Wyjaśnianie zasad pracy, w razie potrzeby pomoc z barierą językową
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 01.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 27,7 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie ogólnokształcące
    Uprawnienia:
    • Prawo jazdy kat. B
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: znajomość języka azerskiego i/lub tureckiego i/lub gruzińskiego w stopniu komunikatywnym. Min. 1 rok doświadczenia na stanowisku
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: kontakt przez PUP
      Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
      Adres: Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
      Osoba do kontaktu: Joanna Grześkowiak
      Numer telefonu: 655295067
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: CV
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Zapewnienie prawidłowości poświadczeń danych zewidencjonowanych na kontach ubezpieczonych dla celów świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz na wnioski ubezpieczonych i uprawnionych podmiotów.
      StPr/24/0401
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 250 PLN

      Sprzątanie pomieszczeń biurowych i korytarzy oraz pomieszczeń laboratoryjnych, mycie okien (konieczność pracy na wysokości od 1 do 3 metrów).
      StPr/24/0402
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 2 800 PLN

      - prowadzenie kasy w PSSE Leszno (przyjmowanie wpłat i odprowadzanie gotówki do banku), sporządzanie raportów kasowych, - rozliczanie delegacji służbowych, - sprawdzanie dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym - wstępna kontrola dokumentów księgowych pod względem prawidłowości opisów merytorycznych, legalności operacji i zgodności rachunkowej przed dokonaniem zapłaty, - ewidencja i rozliczanie dochodów budżetowych, - terminowe wysyłanie upomnień w ramach windykacji należności, - przyjmowanie i kontrolowanie dowodów księgowych dotyczących dochodów budżetowych, zgodnie z instrukcją obiegu dokumentów, - kompletowanie i przygotowywanie dowodów do księgowania, - klasyfikowanie i dekretowanie dowodów księgowych zgodnie z przepisami o rachunkowości budżetowej, - terminowe prowadzenie księgowości oraz uzgadnianie sald po zaksięgowaniu, - uzgadnianie kont z odbiorcami, windykacja należności w obowiązującym terminie, a po zakończeniu roku wysyłanie potwierdzeń sald, - prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, / bloczki mandatów karnych, kwitariusze przychodowe itp. /, - wyliczanie kwot dochodów budżetowych należnych do odprowadzenia do MF w terminach określonych w przepisach.
      StPr/24/0399
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 900 PLN

      wykonywanie prac ogólnobudowlanych (m.in. ocieplenia budynków, fasady) w delegacjach (głównie Niemcy)
      StPr/24/0400
      data rozpoczęcia pracy od 07.05.2024
      wynagrodzenie od od 50 PLN

      Dostarczanie przesyłak kurierskich.
      StPr/24/0393
      data rozpoczęcia pracy od 13.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Obsługa klienta - znajomość pracy przy pomocy komputera, kasy fiskalnej, terminala płatniczego, itp., wystawianie dokumentów sprzedaży, przyjmowanie dokumentów zakupu, zamawianie towarów, dbanie o porządek stanowiska pracy.
      StPr/24/0394
      data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 242 PLN

      prace fizyczne podczas eventu
      311952
      data rozpoczęcia pracy od 21.06.2024
      wynagrodzenie od od 32 do 32

      Sprzedaż towarów, obsługa klienta, wykładanie towarów na półki.
      StPr/24/0150
      data rozpoczęcia pracy od 01.05.2024
      wynagrodzenie od od 4 500 PLN

      Przewóz osób taksówką- możliwość wykonywania pracy w weekendy lub w godzinach popołudniowych Możliwość pracy na pełen etat lub 1/2
      StPr/24/0375
      data rozpoczęcia pracy od 25.04.2024
      wynagrodzenie od od 2 121 PLN

      Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na: - udziale w szkoleniach organizowanych przez Wydziały Rozwoju Kompetencji, - samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy, - uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu, - tworzeniu projektów dokumentów z kontroli. Przyswajana wiedza i umiejętności są weryfikowane na bieżąco podczas odbywania stażu zawodowego. Zasób zdobytej wiedzy i odbycie praktyki zawodowej uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, warunkuje powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu. Miejsce świadczenia pracy będzie przypisane w Terenowej Jednostce Organizacyjnej, która znajduje się najbliżej miejsca zamieszkania kandydata.
      StPr/24/0373
      data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
      wynagrodzenie od od 4 250 PLN