Zamknij

10:30, 26.10.2021 PAP / M.O. Aktualizacja: 11:44, 26.10.2021
Skomentuj Fot. PAP Fot. PAP

Od wtorku do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, dzwonić będą w imieniu Narodowego Fundusz Zdrowia ankieterzy, aby pytać m.in. o opinie na temat wyżywienia, czystości i komunikacji z personelem.

Narodowy Fundusz Zdrowia prosi, by pacjenci nie podawali żadnych innych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych czy informacji o świadczeniu, z jakiego korzystali.

Ankieterzy zadadzą tylko dziewięć pytań. Nie będą potrzebować żadnych danych pacjenta i nie będą go o nie prosić.

Jakie pytania padną?

Pacjent może spodziewać się pytania o to, czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu, jaka była jakość wyżywienia, czy komunikacja była zrozumiała. 

Ankieterzy zapytają również o to, czy zespół medyczny zrozumiale informował o ryzyku związanym z lekami i czy zapewnił wsparcie emocjonalne. Będą także pytania o czystość, ciszę nocną oraz czy zespół medyczny włączał pacjenta w decyzję o leczeniu, a także jakie jest prawdopodobieństwo polecenia szpitala.

Pacjenci będą oceniać wymienione obszary w skali od 0 do 10. Ankieta ma wskazać dziedziny, które wymagają poprawy.

NFZ zaznacza, że w razie jakichkolwiek wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić tożsamość ankieterów pod numerem 800-190-590.

(PAP / M.O.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%