Zamknij

Firma w Lesznie? Zadbaj o swoją obecność w Internecie!

13:18, 02.04.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 13:20, 02.04.2020

Jeśli jesteś właścicielem firmy, doskonale wiesz, jak trudne jest pozyskiwanie nowych klientów. A przecież trzeba to robić, by biznes toczył się płynnie. Możemy liczyć na przypadkowych przechodniów, którzy zajrzą do naszego sklepu czy lokalu, a potem powiedzą o nim znajomym, jednak nie oszukujmy się - nie zyskamy w ten sposób na tyle dużo klientów, by móc się cały czas rozwijać, zwłaszcza jeśli nasze usługi należą do “jednorazowych”. W przeciwieństwie do salonu fryzjerskiego, do którego klient wraca raz na jakiś czas, firma zajmująca się wymianą okien, choć bardzo potrzebna, nie ma co liczyć na stałych klientów, może z wyjątkiem ekip budowlanych. Jeszcze łatwiej wytłumaczyć to na przykładzie sklepu: artykułów ze sklepu spożywczego czy z drogerii każdy konsument potrzebuje regularnie, natomiast do sklepu meblowego czy z artykułami gospodarstwa domowego udajemy się sporadycznie.

W dzisiejszych czasach każde konsument potrzebujący jakiegoś produktu ma wiele możliwości nabycia go: sklepów stacjonarnych jest co niemiara, a i w Internecie roi i się od przedsiębiorstw oferujących sprzedaż wysyłkową czy dowóz zakupionych rzeczy. Dlatego firmy muszą konkurować między sobą o klientów, starając się jak najszybciej i jak najlepiej przyciągnąć ich uwagę. Działania mające na celu przyciągnięcie uwagi klienta i nakłonienie go do zrobienia z zakupów w danym miejscu to marketing. Na tradycyjny marketing składają się różne reklamy: od witryny i szyldu, przez ogłoszenia w lokalnej prasie, po kampanie w radio i telewizji. Do kanonu reklamowego weszły też ”zwyczajne” reklamy Internetowe - są one tak samo powszechne jak plakaty i spoty radiowo-telewizyjne.

Jednak zwyczajna reklama w Internecie nie wystarczy. Zwyczajna, czyli taka, która wygląda jak plakat lub billboard, pojawiająca się na różnych stronach jako przerywnik między fragmentami tekstu czy obok ekranu filmiku. Ba, nawet spoty wyświetlające się przed filmami w serwisie YouTube mogą być nudne i przereklamowane - co miałoby je odróżniać od reklamy telewizyjnej? Nowoczesny marketing to nie tylko reklama.

Podstawą nowoczesnego marketingu jest wielopoziomowa obecność w Internecie, polegająca nie tylko na umieszczaniu reklam, ale także na obecności firmy w sieci. Najlepiej zacząć od profesjonalnej strony internetowej, która może nie być miejscem interakcji klientów z firmą, jednak na pewno może być rzetelnym źródłem informacji dla klientów. Możesz zamówić profesjonalne projekty graficzne w Lesznie, w agencji interaktywnej specjalizującej się w nowoczesnym marketingu internetowym - tym samym będziesz o krok bliżej od osiągnięcia sukcesu w zdigitalizowanym świecie. Poza firmową stroną internetową ważne są też profile w mediach społecznościowych - jeśli tylko masz czas je prowadzić, powinieneś to rozważyć. W ten sposób możesz zwiększyć zasięg swojego oddziaływania - zadowoleni klienci mogą polecać twoją firmę znajomym, choćby udostępniając jej posty w social mediach. Wiemy nie od dziś, że poczta pantoflowa jest potężnym narzędziem - czemu by więc nie wykorzystać jej także w sieci?

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%