Zamknij

Są najlepsi w kraju! Warto być klientem leszczyńskiego salonu

13:40, 26.02.2019 Aktualizacja: 10:39, 27.02.2019
Skomentuj

B&B Peugeot Leszno został najlepszym salonem tej marki w Polsce pod względem jakości obsługi klientów.

W ogólnopolskim rankingu oceniali przede wszystkim klienci, którzy kupowali samochody w leszczyńskim salonie. Były też wizyty tzw. "tajemniczego klienta". Salon musiał spełnić liczne standardy narzucone przez markę Peugeot, a jego pracownicy wielokrotnie uczestniczyli w licznych szkoleniach i przechodzili testy.

- Opłaciło się, bo okazaliśmy się najlepsi w kraju - wyznał Sławomir Pietrucha, dyrektor handlowy B&B Peugeot Leszno. - Na ten znakomity wynik zapracowała bez wyjątku cała załoga, cała nasza firma. Klientom dziękujemy za zaufanie i możemy ich zapewnić, że są w dobrych rękach.  

(ceg, Fot. J. Kuik)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(1)

RafalRafal

1 0

Byc moze, za sprzedaz tak, ale jesli chodzi o serwis i obsluge klienta na dziale serwisu, to musza Panstwo wiele sie jeszcze uczyc, bylem raz, kolejne serwisy juz w Baranowie, pracownicy rozmawiaja sobie o priv zyciu, nie zwazajac na klienta, obgadujac innych klientow, malo profesjonalne zachowanie, czekalem tam 3h, zero propozycji kawy, herbaty. Zycze dalszych sukcesow.

14:58, 27.02.2019
Odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu leszno24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%