B&B Peugeot Leszno został najlepszym salonem tej marki w Polsce pod względem jakości obsługi klientów.
W ogólnopolskim rankingu oceniali przede wszystkim klienci, którzy kupowali samochody w leszczyńskim salonie. Były też wizyty tzw. "tajemniczego klienta". Salon musiał spełnić liczne standardy narzucone przez markę Peugeot, a jego pracownicy wielokrotnie uczestniczyli w licznych szkoleniach i przechodzili testy.
- Opłaciło się, bo okazaliśmy się najlepsi w kraju - wyznał Sławomir Pietrucha, dyrektor handlowy B&B Peugeot Leszno. - Na ten znakomity wynik zapracowała bez wyjątku cała załoga, cała nasza firma. Klientom dziękujemy za zaufanie i możemy ich zapewnić, że są w dobrych rękach.
1 0
Byc moze, za sprzedaz tak, ale jesli chodzi o serwis i obsluge klienta na dziale serwisu, to musza Panstwo wiele sie jeszcze uczyc, bylem raz, kolejne serwisy juz w Baranowie, pracownicy rozmawiaja sobie o priv zyciu, nie zwazajac na klienta, obgadujac innych klientow, malo profesjonalne zachowanie, czekalem tam 3h, zero propozycji kawy, herbaty. Zycze dalszych sukcesow.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu leszno24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz