Od 20 lipca cztery urzędy skarbowe w województwie wielkopolskim wprowadzają pilotażowy model obsługi bezpośredniej podatników. Dotyczy to m.in. Leszna.
Pozostałe miasta to Konin, Piła i Września. W wymienionych placówkach mieszkańcy będą mogli załatwić sprawy wyłącznie po dokonaniu rezerwacji planowanej wizyty. Najprościej zrobić to przez internet. Wystarczy skorzystać z usługi „Wizyta w urzędzie skarbowym – umów" na stronie www.wielkopolskie.kas.gov.pl lub na stronach poszczególnych urzędów skarbowych, korzystając z zakładki „Jak załatwić sprawę w urzędzie".
Na wizytę można umówić się także telefonicznie.lub podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt, zlokalizowanym blisko wejścia.
Od sierpnia wielkopolska Krajowa Administracja Skarbowa planuje rozszerzenie nowych zasad obsługi na wszystkie urzędy skarbowe w województwie.
Nadal aktywne pozostają wszystkie dotychczasowe zdalne formy załatwiania spraw w urzędach skarbowych. Oprócz infolinii Krajowej Informacji Skarbowej oraz możliwości załatwienia spraw podatkowych poprzez strony: www.podatki.gov.pl i www.biznes.gov.pl, można skorzystać z kontaktu telefonicznego.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz