Od soboty, 1 lutego pracownicy Urzędu Miasta Leszna rozpoczynają roznoszenie decyzji podatkowych. Będą je dostarczać mieszkańców Leszna, którzy płacą podatki od nieruchomości, rolny i leśny.
Od kilku lat w Lesznie jest tak, że decyzje nie są wysyłane pocztą, tylko kolportowane przez urzędników. Tym razem decyzje będą roznoszone w soboty oraz dni robocze poza godzinami pracy Urzędu Miasta, a więc po godz. 15.
- W miasto wyruszy 39 pracowników magistratu z ponad 16.000 decyzjami do doręczenia - informuje Lucyna Gbiorczyk, kierownik Gabinetu Prezydenta Leszna.
- Wszyscy urzędnicy będą mieli ze sobą upoważnienia podpisane przez Prezydenta Miasta Leszna oraz identyfikatory.
URZĘDNICY NIE POBIERAJĄ OPŁAT.
- Proszą jedynie o potwierdzenie odbioru decyzji własnoręcznym podpisem wraz z datą. Wraz z decyzją podatkową dostarczana będzie broszura zachęcająca mieszkańców do przekazania 1,5% podatku na działające w Lesznie organizacje pożytku publicznego.
Urzędnicy magistratu będą podejmować co najmniej dwie próby dostarczenia decyzji. Jeżeli nie zastaną adresata pisma, bądź jego pełnoletniego domownika, pozostawią awizo. W takim przypadku odbiór decyzji będzie możliwy w urzędzie.
2 0
Urzędnicy powinni dzwonić DOMOFONEM a nie stać pod drzwiami!!!!
Jestem osobą mieszkającą samotnie w blokach i nie otwieram drzwi jeśli nie zadzwoni domofonem
dla swojego bezpieczeństwa.
1 0
Anna ma rację. Po drugie, co to za nachodzenie po domach?
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu leszno24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz