Moja Marka Lokalnie to projekt, który zdobywa coraz liczniejsze grono odbiorców, a właściwie odbiorczyń, bo jego adresatkami są przede wszystkim panie. Skierowany jest do kobiet, które prowadzą własne działalności, albo planują je otworzyć, które chcą się rozwijać, iść do przodu, zdobywać wiedzę i dzielić się doświadczeniem. W Lesznie odbyły się już dwa spotkania Mojej Marki Lokalnie, a ponieważ cieszyły się dużym zainteresowaniem, planowane jest kolejne - jesienią.
Drugi event Mojej Marki Lokalnie odbył się w minioną sobotę, 14 czerwca w Nowych Młynach. Autorką projektu jest poznanianka Roma Grzybek, a w Lesznie jego liderkami są: Sylwia Klabińska, szefowa szkoły językowej Enter oraz Andżelika Malepszy, reprezentująca Grupę Inwestycyjną Malepszy, która zaprosiła panie do przepięknie odrestaurowanych Nowych Młynów przy ulicy Przemysłowej.
- Zawsze chciałam, aby Nowe Młyny stały się miejscem takich właśnie, wyjątkowych i kreatywnych spotkań. Bardzo się cieszę, że tak się dzieje, że to miejsce tak się sprawdziło podczas Mojej Marki Lokalnie. Z pewnością będziemy w Nowych Młynach kontynuować organizowanie takich i podobnych wydarzeń - powiedziała nam pani Andżelika.
Podczas spotkania w Lesznie uczestniczki mogły wysłuchać wykładu, ale też zadać pytania Tatianie Mindewicz-Paucz, przedsiębiorczyni, mentorce, coucherce, którą wiele osób z pewnością kojarzy z popularnego programu telewizji tvn "Projekt Lady". Gościni mówiła o tym, jak ważne jest, aby właściwie wyceniać swoją pracę. Jej warsztat nosił tytuł "Tanio to nie komplement". Mentorka opowiadała także o swojej drodze do zawodowego sukcesu, co wywołało duży aplauz wśród słuchaczek. Pracę na swój rachunek zaczęła w wielu 18 lat - najpierw myła frytkownice w barze, a potem handlowała bielizną z Chin na stadionie 10-lecia. Dwa lata później dostała wymarzoną wtedy pracę w biurze reklamy magazynu Motor, stamtąd poszła do radia i telewizji. Własną firmę zakładała mając 30 lat. - Byłam wtedy jednocześnie absolutnie zachwycona i absolutnie przerażona - podkreślała.
[REAKCJA]76166[/REAKCJA]
Drugą wyjątkową bohaterką spotkania była aktorka Grażyna Wolszczak, z którą rozmowę przeprowadziła Marta Klepka. Pani Grażyna opowiadała o budowaniu swojej marki osobistej jako aktorki i współwłaścicielki teatru "Garnizon Sztuki". Grażyna Wolszczak ma 66 lat i nie daje sobie zgody na ten wiek oraz stereotypy, jakie dotyczą osób wkraczających w seniorski etap życia. Dlatego np. przygotowuje się do półmaratonu, w którym pobiegnie jesienią, poza granicami Polski. - Nie lubię biegać, zmuszam się do treningów trzy razy w tygodniu. Zanim się na to zdecydowałam, konsultowałam się z lekarzem, zrobiłam badania i wiem, że mój stan zdrowia pozwala na bezpieczne dla zdrowia pokonanie dystansu 21 kilometrów - podkreślała. Podzieliła się także jeszcze jedną uwagą dotyczącą wieku: - Często spotkam ludzi, którzy mówią, że nie mogą się już doczekać emerytury. Ja mam nadzieję, że nigdy na nią nie przejdę - mówiła.
Główna organizatorka spotkania Roma Grzybek opowiadała z kolei o tym, jak zacząć promocję własnej marki w mediach społecznościowych i jak rozwijać taką działalność.
Podczas spotkania wystąpił leszczyński muzyk i wokalista Hubert Szczęsny. Jeden utwór zaśpiewała także Anna Klabińska. Podczas warsztatów można było również zapoznać się z ofertą kilku lokalnych marek, a wartością dodaną są rozmowy między uczestniczkami.
Trzecie spotkanie Mojej Marki Lokalnie w Lesznie planowane jest na jesień.
Zobaczcie fotograficzną relację z eventu w Nowych Młynach.
[FOTORELACJA]10860[/FOTORELACJA]
2 2
Bardzo wartościowe spotkanie. Polecam kolejną edycję.
1 1
A gdzie są faceci , co to za dyskryminacja?