Zamknij

Kolejki w ENEA w Lesznie – głos naszej czytelniczki

JAC fot. Pani Dorota 10:38, 19.09.2025 Aktualizacja: 11:40, 21.09.2025
3

Klienci ENEA w Lesznie dość często zwracają uwagę na problem długiego oczekiwania w biurze obsługi klienta przy ul. Grunwaldzkiej. Choć do dyspozycji jest aż siedem stanowisk, zwykle czynne są tylko trzy, co prowadzi do powstawania wielogodzinnych kolejek. Pani Dorota udała się tam bez rezerwacji.

- Kiedy czekałam w kolejce, pomyślałam, że to piekło na ziemi. Przecież każdy ma swoje obowiązki, a tu trzeba spędzać długie godziny, by załatwić jedną sprawę – mówi pani Dorota z Leszna, która zadzwoniła prosto z kolejki do naszej redakcji, by podzielić się swoimi doświadczeniami.

W rezultacie okazało się, że nasza czytelniczka na przyjęcie czekała 2 godziny i 15 minut.

- Tym razem nie było aż tak źle, bo po mojej awanturze zaczęło funkcjonować czwarte okienko. Poprzednio jednak czekałam aż sześć godzin. Wtedy naprawdę miałam poczucie straconego dnia i czułam się poniżona – dodaje.

Warto przypomnieć, że klienci mogą umówić wizytę online za pośrednictwem strony internetowej ENEA. Pozwala to skrócić czas oczekiwania – osoba z rezerwacją pojawia się w biurze o wyznaczonej godzinie i jest obsługiwana szybciej.

 - Problemy z obsługą klientów, jak mi wyjaśniono wynikają przede wszystkim z braków kadrowych - relacjonuje pani Dorota. - Energia elektryczna w Polce nie należy dziś do tanich, a klienci oczekują, że w zamian za swoje rachunki otrzymają sprawną i życzliwą obsługę. Może rozwiązaniem byłoby przyciągnięcie do pracy nowych osób poprzez lepsze wynagrodzenia? To by odciążyło obsługę i poprawiło komfort klientów.

Co o tym sądzicie? Czy macie podobne doświadczenia związane z kolejkami w ENEA? Czekamy na Wasze opinie w komentarzach pod artykułem.

(JAC fot. Pani Dorota)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (3)

RtRt

3 2

Cięcie kosztów w firmie. Współczuję tym z obsługi co muszą wysłuchiwać od klientów.

12:00, 20.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MistyMisty

0 0

Enea to kpina i żart a nie poważna firma. Poziom niekompetencji jest zatrważający a klient to jest petent który im przeszkadza. Umawianie przez internet wizyt to bzdura bo trudno trafić na wolny termin bliższy niż kilka tygodni. Nie jest to wina pracownic w biurze obsługuje tylko ogólnego założenia firmy ze klient i tak nie ma wyboru.monopol jak za. Komuny i takie też traktowanie ludzi. Marzę o tym aby nie mieć z tą firmą nic do czynienia ale niestety sie nie da.

17:23, 20.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Damian Damian

1 2

Niedawno także próbowałem dostać się bez rezerwacji. W okresie urlopowym nie było możliwości zapisać się internetowo. Ustawiłem się w kolejce koło 11.00. Po 13.00 dowiedziałem się, że przede mną nadal jest 6 osób. Osoby zapisane internetowo mają pierwszeństwo i moja kolejka ciągle była przesuwana. Zrezygnowałem. W tym dniu przypadkiem przechodziłem koło 15.45 obok budynku Enei. Nie było już prawie nikogo. Obsługa była czynna do 17.00. Czekałem 5 minut i byłem obsługiwany...

19:30, 20.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu leszno24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%