3 lutego 2022 roku w Urzędzie Miasta Leszna odbyły się kolejne konsultacje w sprawie planowanej przebudowy ulicy Święciechowskiej od Ronda Zatorze do granicy miasta Leszna.
Jestem przeciwna budowania ścieżki rowerowej po północnej stronie. . Aby wjechać na teren posesji lub z niej wyjechać , muszę zatrzymać się na podjeździe pod bramą . Czyli będę stała centralnie na ścieżce rowerowej . Po co ta ścieżka . na której często rowerzyści pędzą często jak szaleni . Pewnie za każdym razem będę zmuszona się użerać z ludźmi na rowerach - przecież będą na ścieżce !!! A jak mi ktoś wjedzie w mój samochód i go uszkodzi to pewnie będę musiała się po sądach domagać odszkodowań .
17:55, 04.02.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
M.T19:52, 04.02.2022
10
Urząd Miasta , Prezydent Miasta Leszna chce uprzywilejować rowerzystów kosztem mieszkających mieszkańców, którzy płacą podatki i chcą być traktowani jak reszta mieszkańców i czuć się bezpiecznie, co gwarantuje nam Konstytucja Art. 32.:
„1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.
2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.”
Ważne pytanie , na które nie uzyskałem odpowiedzi a mianowicie o bezpieczeństwie na ww. drodze rowerowej. Polskie drogi i ścieżki rowerowe oraz kultura jazdy jest jeszcze na niskim poziomie. Wprawdzie zmieniło się wiele, ale jeszcze daleko nam do pełnej kultury i bezpieczeństwa jazdy rowerem, więc zasada bezpieczeństwa jest ważnym elementem drogi rowerowej a oznacza, że infrastruktura rowerowa powinna gwarantować bezpieczeństwo ruchu drogowego, zarówno rowerzystom jak i pozostałym użytkownikom drogi. W zakresie bezpieczeństwa ruchu zasada ta oznacza, że przy projektowaniu infrastruktury rowerowej należy dążyć do:
minimalizacji liczby punktów kolizji z ruchem samochodowym i pieszym,
- eliminacji przeplatania się torów ruchu rowerzystów, rowerzystów i samochodów, rowerzystów i pieszych,
- zapewnienia wzajemnego kontaktu wzrokowego pomiędzy poszczególnymi użytkownikami drogi.
Piesi też będą się poruszać po północnej stronie , np. mieszkańcy posesji
19:52, 04.02.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz
leszczyniak20:56, 09.02.2022
00
Na Fabrycznej nie zbudowano ani jednego miejsca parkingowego
1 0
Jestem przeciwna budowania ścieżki rowerowej po północnej stronie. . Aby wjechać na teren posesji lub z niej wyjechać , muszę zatrzymać się na podjeździe pod bramą . Czyli będę stała centralnie na ścieżce rowerowej . Po co ta ścieżka . na której często rowerzyści pędzą często jak szaleni . Pewnie za każdym razem będę zmuszona się użerać z ludźmi na rowerach - przecież będą na ścieżce !!! A jak mi ktoś wjedzie w mój samochód i go uszkodzi to pewnie będę musiała się po sądach domagać odszkodowań .
1 0
Urząd Miasta , Prezydent Miasta Leszna chce uprzywilejować rowerzystów kosztem mieszkających mieszkańców, którzy płacą podatki i chcą być traktowani jak reszta mieszkańców i czuć się bezpiecznie, co gwarantuje nam Konstytucja Art. 32.:
„1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.
2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.”
Ważne pytanie , na które nie uzyskałem odpowiedzi a mianowicie o bezpieczeństwie na ww. drodze rowerowej. Polskie drogi i ścieżki rowerowe oraz kultura jazdy jest jeszcze na niskim poziomie. Wprawdzie zmieniło się wiele, ale jeszcze daleko nam do pełnej kultury i bezpieczeństwa jazdy rowerem, więc zasada bezpieczeństwa jest ważnym elementem drogi rowerowej a oznacza, że infrastruktura rowerowa powinna gwarantować bezpieczeństwo ruchu drogowego, zarówno rowerzystom jak i pozostałym użytkownikom drogi. W zakresie bezpieczeństwa ruchu zasada ta oznacza, że przy projektowaniu infrastruktury rowerowej należy dążyć do:
minimalizacji liczby punktów kolizji z ruchem samochodowym i pieszym,
- eliminacji przeplatania się torów ruchu rowerzystów, rowerzystów i samochodów, rowerzystów i pieszych,
- zapewnienia wzajemnego kontaktu wzrokowego pomiędzy poszczególnymi użytkownikami drogi.
Piesi też będą się poruszać po północnej stronie , np. mieszkańcy posesji
0 0
Na Fabrycznej nie zbudowano ani jednego miejsca parkingowego
0 0
Spora część tej przypomina19wieczny dukt