Zamknij
- karmienie, - pojenie, - sprzątanie zwierzętom, - opieka nad zwierzetami, - pomoc w gabinecie weterynaryjnym,
StPr/25/0522
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. obsługa punktu informacyjnego w Centrum Integracji Cudzoziemców, w tym udzielanie informacji w zakresie: - legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, -spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, 2. wspieranie interesantów przy: - wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce, - zakładaniu kont w Module Obsługi Spraw, - zakładaniu kont na portalu praca.gov.pl, - umawianiu wizyt w Wydziale Spraw Cudzoziemców celem uzupełnienia złożonych dokumentów, - korzystaniu z kanałów i narzędzi komunikacji z Wydziałem Spraw Cudzoziemców 3. przyjmowanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu lub pracy cudzoziemców, 4. obsługa systemów informatycznych w zakresie spraw cudzoziemców, 5. zbieranie danych i przygotowanie materiałów informacyjnych związanych z pobytem lub pracą cudzoziemców, 6. wspieranie procesu komunikacji klienta z Wydziałem poprzez przekazywanie informacji, tworzenie pism i prowadzenie spotkań informacyjnych, 7. wspomaganie prowadzenia dokumentacji, 8. przygotowywanie projektów pism i sprawozdań dotyczących realizowanych zadań, 9. w razie konieczności wspomaganie obsługi infolinii WARUNKI PRACY - praca związana z obsługą klientów oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno-biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych - stres związany z obsługą klientów zewnętrznych - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację - klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami - pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami - budynek wyposażony w platformę dla osób niepełnosprawmnych Miejsce pracy: siedziba Centrum Integracji Cudzoziemców w Lesznie, natomiast konkretne miejsca pracy będą ustalane po zakończeniu rekrutacji kandydatów (możliwość wykonywania zadań rotacyjnie w różnych miejscach obsługi klientów w centrach integracji cudzoziemców, punktach obsługi klientów Wydziału Spraw Cudzoziemców)
StPr/25/1818
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 800 PLN

1) Rozliczanie i prowadzenie przychodów i rozchodów w programie magazynowym. 2) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych dotyczących Zarządu Dróg Powiatowych (ZDP) Plac Kościuszki 4. 3) Sporządzanie umów dotyczących pomocy finansowej i ich rozliczanie po zakończonej inwestycji na koniec roku. 4) Księgowanie zaangażowania zawartych umów z wykonawcami, księgowanie planów. 5) Monitorowanie rozrachunków. 6) Windykacja należności, przygotowywanie dokumentów windykacyjnych do Urzędu Skarbowego. 7) Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji związanych z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 8) Obsługa elektronicznych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego na platformie zakupowej. Szczególy na: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=27800
StPr/25/0511
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 8 000 PLN

dostarczenie paczek do klienta na terenie Gostynia, odbiór przesyłek - Leszno
StPr/25/0507
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- obsługa klientów na sali sprzedażowe, - utrzymanie czystościw miejscu pracy, - zamawianie i ekspozycja produktów,
StPr/25/0506
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- szpachlowanie, - malowanie, - zabudowy gipsowo-kartonowe;
StPr/25/0504
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, zgłoszeń i wniosków dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego, - prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniami, - sporządzanie decyzji o niepodleganiu ubezpieczeniu społecznemu rolników, - wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym rolników lub ubezpieczeniem zdrowotnym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a także stanu należności z w/w tytułów, - sporządzanie wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, - wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem zdrowotnym rolników zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek a także należności z w/w tytułów, - uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek z komórką ds. finansowo-księgowych, - sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych dotyczących składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, - przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników, - przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, - sporządzanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, - współpraca z jednostkami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, - obsługa składnicy akt osób ubezpieczonych. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/krus/bip-1200-op110182025---referent-w-placowce-terenowej-krus-w-lesznie-umowa-na-zastepstwo
StPr/25/0503
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- obsługa kasy fiskalnej - obsługa działu mięsnego - dbanie o porządek na sali sprzedaży - dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0499
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 740 PLN

Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny za: a) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych na temat gospodarowania odpadami komunalnymi, a w szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych, b) prowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych, c) współpraca z lokalnymi mediami w zakresie działalności Związku i gospodarki odpadami, d) opracowywanie informacji przewidzianych do udostępnienia na stronie internetowej Związku oraz w mediach społecznościowych, e) zbieranie informacji o dostępnych funduszach zewnętrznych i pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych do realizacji zadań statutowych Związku, f) sporządzanie ewidencji i sprawozdań, Dodatkowo pracownik będzie realizował zadania Związku wynikające z Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Szczegóły na: https://bip.kzgrl.pl/oferta-pracy/316/stanowisko-urzednicze-ds-edukacji-ekologicznej-i-gospodarki-odpadami-w-referacie-gospodarki-odpadami-i-ochrony-srodowiska-2-stanowiska
StPr/25/0502
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- prowadzenie lekcji fizyki w Niepublicznej Szkole Podstawowej Żyrafa
StPr/25/0498
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 80,00 PLN