Zamknij

Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki odpadami w Referacie Gospodarki Odpadami i

Nr oferty: StPr/25/0449Dodane przez: Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: Zakres wykonywanych obowiązków na stanowisku będącym przedmiotem naboru: a) prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz innych postępowań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, b) współpraca z przedstawicielami Gmin uczestników Związku w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi. c) obsługa systemu informatycznego gospodarowania odpadami komunalnymi. d) przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. e) prowadzenie ewidencji i statystyk związanych z wymiarem opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na nieruchomościach. f) kontrola realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa dotyczących funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, w tym obowiązku złożenia deklaracji. g) obsługa klienta (właścicieli nieruchomości) w zakresie składanych deklaracji, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi. Szczegóły na stronie: https://bip.kzgrl.pl/oferta-pracy/314/stanowisko-urzednicze-ds-gospodarki-odpadami-w-referacie-gospodarki-odpadami-i-ochrony-srodowiska
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.09.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 65 528 65 60
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Składane przez kandydata dokumenty i oświadczenia powinny być przez niego poświadczone za zgodność z oryginałem i opatrzone własnoręcznym podpisem: a) list motywacyjny, b) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - d
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Obsługa biura
StPr/25/0478
data rozpoczęcia pracy od 23.06.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

montaż ścian i sufitów z GK, prace budowlane;
StPr/25/0472
data rozpoczęcia pracy od 18.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Szpachlowanie i wyrównywanie powierzchni ścian i sufitów. Przygotowywanie powierzchni do malowania (gruntowanie, szlifowanie).
StPr/25/0473
data rozpoczęcia pracy od 18.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

wykonywanie prac remontowo-budowlanych oraz wykończeniowych
StPr/25/0474
data rozpoczęcia pracy od 18.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

zapoznanie ze strukturą organizacyjną urzędu, zapoznanie z zasadami należącymi do wydziału kadr i płac, czynności pomocnicze w zakresie zadań wykonywanych w wydziale kadr i płac, archiwizacja dokumentów, czynności pomocnicze w zakresie dokumentacji kadrowo- płacowej w tym sporządzanie E-AKT
StPr/25/0475
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

- prowadzenie spraw kadrowych w Niepublicznej Szkole Podstawowej Żyrafa
StPr/25/0476
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 2 500 PLN

- prowadzenie zajęć w-f w Niepublicznej Szkole Podstawowej Żyrafa
StPr/25/0477
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 50,00 PLN

prace pomocnicze na budowie
StPr/25/0461
data rozpoczęcia pracy od 13.06.2025
wynagrodzenie od od 35,50 PLN

malowanie, szpachlowanie, ocieplanie budynków
StPr/25/0462
data rozpoczęcia pracy od 13.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- obsługa kasy fiskalnej - obsługa działu mięsnego - dbanie o porządek na sali sprzedaży - dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0466
data rozpoczęcia pracy od 17.06.2025
wynagrodzenie od od 4 740 PLN