Zamknij
układanie płytek; praca w okolicy Leszna;
StPr/25/0538
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

malowanie, szpachlowanie, tynkowanie, ukladanie ścian kartonowo-gipsowych, praca w okolicy Leszna;
StPr/25/0539
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Osoba na tym stanowisku - prowadzi komunikację w mediach społecznościowych, m.in.: zarządza oficjalnymi profilami Miasta Leszna, Prezydenta i jego Zastępcy, w mediach społecznościowych, - ma za zadanie budowanie i ochronę wizerunku Prezydenta Miasta Leszna i jego Zastępcy w mediach społecznościowych, m. in. przygotowuje materiały medialne, opracowuje spójny przekaz wizerunkowy, - odpowiada za wsparcie wizerunkowe i promocyjne działań Urzędu Miasta Leszna, m. in.: przygotowywanie materiałów promujących kluczowe inicjatywy Prezydenta Miasta Leszna, jego Zastępcy i Miasta Leszna; tworzenie kalendarza komunikacyjnego w oparciu o bieżące wydarzenia, inwestycje, uroczystości i ważne daty; udział w przygotowywaniu akcji dla mieszkańców propagujących pozytywny wizerunek Prezydenta Miasta Leszna, jego Zastępcy i Miasta Leszna, - reprezentuje Urząd Miasta w obszarze komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, m. in. jest obecna w wydarzeniach z udziałem Prezydenta Miasta Leszna i jego Zastępcy jako osoba odpowiedzialna za dokumentację i relację medialną, prowadzi kalendarz spotkań Prezydenta Miasta Leszna i Zastępcy. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13319/stanowisko-ds-mediow-spolecznosciowych-w-gabinecie-prezydenta
StPr/25/0540
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 000 PLN

- obsługa kasy fiskalnej - obsługa działu mięsnego - dbanie o porządek na sali sprzedaży - dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0533
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 740 PLN

renowacja tarasów i podłóg przy uzyciu maszyny Renovation
StPr/25/0534
data rozpoczęcia pracy od 01.08.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- Prowadzenie sekretariatu Spółdzielni, - Protokołowanie posiedzeń Zarządu, - Organizacja posiedzeń Walnego Zgromadzenia, Rady Nadzorczej i Zarządu, - Aktualizacja strony internetowej, e-BOK. Zamieszczanie informacji, dokumentów i ogłoszeń, - Weryfikacja, opisywanie i rozliczanie faktur, - Prowadzenie korespondencji elektronicznej, cyfryzacji dokumentów, - Zaopatrywanie w materiały biurowe ora eksploatacyjne urządzeń biurowych, - Prowadzenie ewidencji wykorzystania materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych urządzeń biurowych, - Zaopatrywanie w środki czystości oraz ewidencjonowanie ich wykorzystania.
StPr/25/0532
data rozpoczęcia pracy od 11.07.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN

Wykonywanie instalacji elektrycznych w budynkach
StPr/25/0530
data rozpoczęcia pracy od 15.07.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

prace dekarskie, klejenie papy, układanie dachówki, zakładanie rynien, montaż opierzeń (pracodawca oferuje codzienny transport z Gostynia do Leszna)
StPr/25/0531
data rozpoczęcia pracy od 10.07.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 6 300 PLN

-dbałość o czystość i bezpieczeństwo, -nadzór stanu technicznego sprzętów i mienia w przedszkolu, -przestrzeganie zasad BHP i ppoż, -obsługa urządzeń elektrycznych: np. kosiarka, wiertarka, podkaszarka, -zgłaszanie usterek, -drobne naprawy, -pomoc pracownikom w codziennych sprawach, -przekazywanie dokumentacji do urzędów, -praca w ogrodzie: dbałość o kwiaty i warzywa, sadzenie , utrzymanie porządku na rabatach, podlewanie, przycinanie drzew, itp. -dbałość o bezpieczeństwo na placu zabaw: codzienny przegląd placu- piaskownicy, zabawek/ sprzętów na placu zabaw, -dbałość o bezpieczeństwo na terenie przedszkola,np. sprzątanie chodnika, odśnieżanie,
StPr/25/0524
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. obsługa punktu informacyjnego w Centrum Integracji Cudzoziemców, w tym udzielanie informacji w zakresie: - legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, -spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, 2. wspieranie interesantów przy: - wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce, - zakładaniu kont w Module Obsługi Spraw, - zakładaniu kont na portalu praca.gov.pl, - umawianiu wizyt w Wydziale Spraw Cudzoziemców celem uzupełnienia złożonych dokumentów, - korzystaniu z kanałów i narzędzi komunikacji z Wydziałem Spraw Cudzoziemców 3. przyjmowanie dokumentów związanych z legalizacją pobytu lub pracy cudzoziemców, 4. obsługa systemów informatycznych w zakresie spraw cudzoziemców, 5. zbieranie danych i przygotowanie materiałów informacyjnych związanych z pobytem lub pracą cudzoziemców, 6. wspieranie procesu komunikacji klienta z Wydziałem poprzez przekazywanie informacji, tworzenie pism i prowadzenie spotkań informacyjnych, 7. wspomaganie prowadzenia dokumentacji, 8. przygotowywanie projektów pism i sprawozdań dotyczących realizowanych zadań, 9. w razie konieczności wspomaganie obsługi infolinii WARUNKI PRACY - praca związana z obsługą klientów oraz wykonywaniem typowych prac administracyjno-biurowych z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych - stres związany z obsługą klientów zewnętrznych - stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla takich stanowisk pracy - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację - klatka schodowa o stromych, przekraczających normatyw stopni, schodach z poręczami - pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami - budynek wyposażony w platformę dla osób niepełnosprawmnych Miejsce pracy: siedziba Centrum Integracji Cudzoziemców w Lesznie, natomiast konkretne miejsca pracy będą ustalane po zakończeniu rekrutacji kandydatów (możliwość wykonywania zadań rotacyjnie w różnych miejscach obsługi klientów w centrach integracji cudzoziemców, punktach obsługi klientów Wydziału Spraw Cudzoziemców)
StPr/25/1818
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 800 PLN