Zamknij

Bank wchłania znaną markę. Co to oznacza dla klientów?

15:35, 24.02.2021 M.O.
Skomentuj Zdjęcie ilustracycjne. Fot.pixabay.com Zdjęcie ilustracycjne. Fot.pixabay.com

Bank Pocztowy przejmuje platformę mobilną EnveloBanku. Jego technologie będą teraz dostępne pod nazwą Pocztowy. Co to oznacza dla klientów? 

Jak informuje w specjalnym komunikacie biuro prasowe Banku Pocztowego, już niedługo do grona jego klientów dołączą osoby, które do tej pory korzystały z usług bankowych EnveloBank.

Użytkownicy po połączeniu obu marek będą korzystać z bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24. Migracja klientów detalicznych, według planów, powinna zakończyć się w sierpniu 2021 roku. 

 – Zgodnie ze Strategią Banku tworzymy dla naszych Klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da klientom znacznie więcej możliwości i szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług - tłumaczy Jakub Słupiński p.o Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Co to zmieni dla klientów? 

Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBank umożliwi ujednolicenie oferty produktowej banku. Zgodnie z tym klienci uzyskają szerszy dostęp do zaawansowanych usług i rozwiązań takich jak m.in. BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami.

Docelowo przyspieszy to także wdrażanie i upowszechnianie nowych produktów jak chociażby kredyt online.

- Jedna marka to przede wszystkim otwarcie na nowe technologie i wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań ofererowanych przez nasz bank. To, zgodnie z naszą strategią, krok do szybszej digitalizacji. Od teraz priorytetem będzie rozwój jednej, wspólnej, bankowości mobilnej i internetowej, co pozwoli na szybsze i częstsze wdrażanie nowych usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

(M.O. )

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%