Bank Pocztowy przejmuje platformę mobilną EnveloBanku. Jego technologie będą teraz dostępne pod nazwą Pocztowy. Co to oznacza dla klientów?
Jak informuje w specjalnym komunikacie biuro prasowe Banku Pocztowego, już niedługo do grona jego klientów dołączą osoby, które do tej pory korzystały z usług bankowych EnveloBank.
Użytkownicy po połączeniu obu marek będą korzystać z bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24. Migracja klientów detalicznych, według planów, powinna zakończyć się w sierpniu 2021 roku.
– Zgodnie ze Strategią Banku tworzymy dla naszych Klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da klientom znacznie więcej możliwości i szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług - tłumaczy Jakub Słupiński p.o Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.
Co to zmieni dla klientów?
Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBank umożliwi ujednolicenie oferty produktowej banku. Zgodnie z tym klienci uzyskają szerszy dostęp do zaawansowanych usług i rozwiązań takich jak m.in. BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami.
Docelowo przyspieszy to także wdrażanie i upowszechnianie nowych produktów jak chociażby kredyt online.
- Jedna marka to przede wszystkim otwarcie na nowe technologie i wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań ofererowanych przez nasz bank. To, zgodnie z naszą strategią, krok do szybszej digitalizacji. Od teraz priorytetem będzie rozwój jednej, wspólnej, bankowości mobilnej i internetowej, co pozwoli na szybsze i częstsze wdrażanie nowych usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz