Żabka chce rozwijać ofertę abonamentową. Po kawonamencie sieć wprowadzi abonament obiadowy.
Sieć sklepów Żabka w październiku 2022 roku wprowadziła jako pierwsza w Polsce płatną subskrypcję na kawę. "Kawonament" płatny 49,99 zł na miesiąc uprawnia klientów do codziennego odbioru jednego z napojów.
Dla klientów dostępne są kawa czarna, kawa z mlekiem, kawa flat white, kawa latte, kawa cappucino, napój czekoladowy, espresso, espresso doppio i kawa cortado.
Teraz Żabka "chce iść za ciosem" i rozpocząć kolejną rewolucję.
- Mogę powiedzieć, że pracujemy nad nowymi subskrypcjami. Nie wszystkie mogę zdradzić, bo to obszary dosyć konkurencyjne na rynku. Mogę jednak powiedzieć, że myślimy nad subskrypcjami dań z Żabki: ofertami na śniadania, obiad, kolację – do wyboru. Taki abonament obiadowy - mówi dla Wiadomości Handlowych, dyrektor zarządzający Żabka Polska, Adam Minikowski.
Na czym ma polegać "abonament obiadowy"?
Sieć Żabka nie ujawnia nic, co ma być związane z nowym abonamentem.
Serwis Wiadomości Handlowe przewiduje, że w ofercie mają znaleźć się dania gotowe sprzedawane pod markami takimi jak Szamamm, Dobra Karma, czy Tomcio Paluch.
- W grę wchodzić mogą także ciepłe dania z Żabka Cafe, jak panini czy hot dogi - przewiduje portal.
Dyrektor Minikowski nie ujawnia również, kiedy sieć planuje wprowadzić nowy abonament do oferty. Liczy jednak, że oferta spotka się z zainteresowaniem klientów.
- Kawonament pokazał nam, że jest wielu klientów, którzy chcą z tego typu ofert korzystać - mówi.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu leszno24.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz