20-lecie obchodzi Duda-Cars. Jubileusz świętowano w poznańskim salonie firmy przy ulicy Ptasiej 4, znajdującym się vis a vis stadionu Lecha. Gospodarzami spotkania z zaproszonymi gośćmi, a także przedstawicielami mediów, byli Maria i Marcin Duda. Poprowadził je dziennikarz, znany z TVN, Bartosz Jędrzejak.
Duda-Cars to rodzinna firma, powstała z pasji do motoryzacji - szczególnie do legendarnej, trójramiennej gwiazdy Mercedesa. Założona w 2005 roku w Poznaniu przez Marię i Marcina Duda, dziś jest niekwestionowanym liderem Mercedes-Benz w Polsce, wśród innych dealerów tej marki.
Od początku działalności firma wyróżniała się silnym zaangażowaniem w rozwój oferty sportowych i luksusowych modeli – to właśnie modele AMG były obecne w Duda-Cars od pierwszych dni jej istnienia i do dziś stanowią ważną część oferty, która jest nieustannie wzbogacana.
Dzięki ciągłemu rozwojowi i odwadze, jaka towarzyszyła właścicielom na przestrzeni lat, firma skutecznie poszerzała swoje usługi, zdobywając przy tym nowe salony i budując pozycję lidera w południowo-zachodniej Polsce. Obecnie Duda-Cars działa w sześciu lokalizacjach, w tym w Lesznie, gdzie pod koniec września nastąpi otwarcie najnowocześniejszego salonu. Zatrudnia ponad 700 pracowników.
[REAKCJA_LAPKI]75976[/REAKCJA_LAPKI]
Przy okazji jubileuszowego spotkania promowano akcję #ŁączymyPokolenia. Głównym celem tej kampanii jest zbliżenie przedstawicieli różnych pokoleń, przełamywanie barier komunikacyjnych oraz wzmacnianie więzi międzypokoleniowych poprzez wspólne działania, rozmowy i inicjatywy.
Akcja podkreśla międzypokoleniowy charakter Duda-Cars - firmy, której fundamentami są dziedzictwo, relacje i wspólne wartości. Obecność marki w życiu pracowników, klientów i partnerów to nie tylko relacja biznesowa, lecz również długofalowe budowanie wspólnoty opartej na wzajemnym zaufaniu. Kampania to opowieść o ludziach – tych, którzy tworzyli firmę od początku, i tych, którzy współtworzą ją dziś.
- W odpowiedzi na zmieniające się trendy zakupowe w tej grupie, Duda Cars zainicjowało akcję, która ma nie tylko przełamywać stereotypy na temat pokolenia Z, ale również wzmacniać więzi międzypokoleniowe. Łączenie pokoleń jest nam bardzo bliskie. Duda-Cars tworzy międzypokoleniowy zespół, bo mamy wśród swoich pracowników przedstawicieli różnych pokoleń i widzimy, jak wiele możemy się od siebie nawzajem uczyć - mówiła Maria Duda, wiceprezeska Duda-Cars. - W firmie około 156 osób to przedstawiciele pokolenia Z, 388 to Millenialsi, a pozostałe 203 osoby należą do pokolenia X, z ogromnym doświadczeniem i lojalnością. Dlatego kampania #ŁączymyPokolenia jest dla nas czymś całkowicie naturalnym. To nasze DNA.
- Z okazji 20-lecia chcemy nie tylko świętować, ale też spojrzeć w przyszłość, razem z kolejnym pokoleniem naszych klientów i pracowników. Duda-Cars od początku była i pozostaje firmą rodzinną, która zaczynała z jedną lokalizacją i ogromnym zaangażowaniem. Dziś jesteśmy jedną z największych autoryzowanych firm dealerskich w Polsce - dodał Marcin Duda, prezes Zarządu Duda-Cars. - Przez te dwie dekady zbudowaliśmy silną markę opartą na partnerstwie, zaufaniu i długofalowym podejściu do relacji. Nie działamy „na dziś” – myślimy o tym, co zostanie z nami na lata: jakość, zespół i klienci, którzy chcą do nas wracać.
[FOTORELACJA]10806[/FOTORELACJA]
[WIDEO]1777[/WIDEO]
[ZT]70918[/ZT]
[ZT]68864[/ZT]