Międzynarodowe Targi Usług Chiny 2025 przyciągnęły znaczną liczbę zagranicznych inwestorów.
Ponad 80 krajów i organizacji międzynarodowych zorganizowało wystawy i konferencje, a prawie 500 firm z listy Fortune 500 i wiodących przedsiębiorstw międzynarodowych wzięło udział w targach offline. W rozmowach z reporterami CMG wielu zagranicznych dyrektorów wyraziło przekonanie, że targi te stanowią „wielką scenę” służącą wymianie z Chinami.
Chen Xiaojing, Starsza Wiceprezes Eli Lilly China, stwierdziła, że możliwości jakie daje rynek chiński są ogromne. W ostatnich latach chiński rząd wspierał innowacyjną politykę i sprzyjał rozwojowi pozytywnego środowiska biznesowego. W marcu tego roku Inkubator Innowacji Eli Lilly oficjalnie podpisał umowę z pierwszą firmą z siedzibą w Pekinie. Świadczy to o optymistycznym patrzeniu przez Eli Lilly na rynek chiński i determinacji firmy do pogłębienia na nim swojej obecności. Mamy nadzieję rozwijać się wraz z możliwościami, jakie oferują Chiny.
Zhao Jun, wiceprezes ds. chińskiego rządu i polityki w Johnson & Johnson, stwierdził: „Uważam, że głównymi powodami zwiększania naszej obecności w Chinach są po pierwsze, pilna potrzeba zagwarantowania opieki zdrowotnej 1,4 miliarda Chińczykom, po drugie, stale poprawiające się środowisko biznesowe sprzyjające inwestycjom zagranicznym, a po trzecie, dostrzegamy, że innowacyjność Chin inspiruje ciągły rozwój firm z branży opieki zdrowotnej. W oparciu o te trzy powody Johnson & Johnson będzie nadal rozwijać się w Chinach.”