Zamknij

Główny księgowy

Nr oferty: StPr/24/0964Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Pl. Tadeusza Kościuszki 4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: 1) Prowadzenie rachunkowości ZDP. 2) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 3) Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych 4) Opracowywanie planów finansowych i sporządzanie sprawozdań budżetowych ZDP za okresy miesięczne, kwartalne i roczne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Sporządzanie sprawozdań finansowych. 6) Dokonywanie analiz wykonania budżetu oraz sporządzanie wniosków celem dokonania przeniesień wydatków budżetowych . 7) Prowadzenie pozabilansowego zaangażowania wydatków budżetowych ujętych w planie finansowym jednostki na dany rok i w latach następnych oraz w planie finansowym niewygasających wydatków budżetowych przewidzianych do realizacji w danym roku i w latach następnych. 8) Ewidencja na kontach pozabilansowych danych dotyczących planów finansowych oraz wykonania wydatków. 9) Nadzór nad weryfikacją kont rozrachunkowych kontrahentów. 10) Nadzór nad rozliczaniem pod względem finansowym rzeczywistego stanu aktywów i pasywów (inwentaryzacja). 11) Nadzór nad sporządzaniem list płac i dokumentów wysyłanych do ZUS i Urzędu Skarbowego. 12) Koordynacja pracy podległych pracowników
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.01.2025
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 do 8 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • średnie zawodowe, ekonomiczne
    Wymagania pożądane
    Wykształcenie:
    • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: 1. Wymagania niezbędne: 1) Obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego. 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3) Brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. 4) Znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego. 5) Wykształcenie spełniające jedno z poniższych warunków : - ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada minimum 3-letnią praktykę w księgowości. - ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna co najmniej 6-letnia praktyka w księgowości, - wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, - posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów. 6) Znajomość regulacji prawnych z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości budżetowej, finansów publicznych i podatkowych oraz zagadnień związanych z rozliczeniem ubezpieczeń społecznych. Wymagania dodatkowe: 1) Odpowiedzialność, wnikliwość, dokładność, sumienność, sprawność, samodzielność, bezstronność, kreatywność. 2) Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów. 3) Umiejętność samodzielnej, sprawnej organizacji pracy i kierowania pracą w zespole. 4) Terminowość, umiejętność pracy w sytuacjach stresowych pod presją czasu , wysoka kultura osobista.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Pl. Tadeusza Kościuszki 4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
      Osoba do kontaktu: Anna Nawrocka
      Numer telefonu: 65 525 69 83
      E-mail: [email protected]
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1) List motywacyjny i CV. 2) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (w załączeniu). 3) Oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO (w załączeniu).
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Termin składania dok. 09.12.2024, Godziny : do godz. 15.00
      - Zakładanie i mocowanie pokrowca na stelaż meblowy - Skręcanie mebla w całość - Dbałość o jakość wykańczanych mebli Firma oferuje: - Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dużej firmie produkcyjnej - Dobrze wyposażone stanowisko pracy - Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i wykonywanej pracy - Wdrożony program poleceń pracowniczych - Możliwość korzystania z programu Medicover Sport - Możliwość przystąpienia do dobrowolnego Grupowego Ubezpieczenia Pracowniczego na preferencyjnych warunkach - Bezpłatny dowóz pracowników do zakładu pracy - Zniżki w sklepie firmowym Outlet EuroComfort
      StPr/24/0971
      data rozpoczęcia pracy od 03.12.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      Wykonywanie prac ogólnobudowlanych. Praca na terenie Leszna.
      StPr/24/0972
      data rozpoczęcia pracy od 03.12.2024
      wynagrodzenie od od 5 180 PLN

      sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych i socjalnych oraz ciągów komunikacyjnych 1/2 etatu
      StPr/24/0965
      data rozpoczęcia pracy od 09.12.2024
      wynagrodzenie od od 2 150 PLN

      1) Prowadzenie rachunkowości ZDP. 2) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi. 3) Dokonywanie wstępnej kontroli: zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych 4) Opracowywanie planów finansowych i sporządzanie sprawozdań budżetowych ZDP za okresy miesięczne, kwartalne i roczne zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Sporządzanie sprawozdań finansowych. 6) Dokonywanie analiz wykonania budżetu oraz sporządzanie wniosków celem dokonania przeniesień wydatków budżetowych . 7) Prowadzenie pozabilansowego zaangażowania wydatków budżetowych ujętych w planie finansowym jednostki na dany rok i w latach następnych oraz w planie finansowym niewygasających wydatków budżetowych przewidzianych do realizacji w danym roku i w latach następnych. 8) Ewidencja na kontach pozabilansowych danych dotyczących planów finansowych oraz wykonania wydatków. 9) Nadzór nad weryfikacją kont rozrachunkowych kontrahentów. 10) Nadzór nad rozliczaniem pod względem finansowym rzeczywistego stanu aktywów i pasywów (inwentaryzacja). 11) Nadzór nad sporządzaniem list płac i dokumentów wysyłanych do ZUS i Urzędu Skarbowego. 12) Koordynacja pracy podległych pracowników
      StPr/24/0964
      data rozpoczęcia pracy od 01.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 do 8 500 PLN

      - utrzymanie porządku na terenie zewnętrznym obiektu, - zamiatanie - odśnieżanie w okresie zimowym - przycinanie krzewów - koszenie trawy itp. 1/8 etatu
      StPr/24/0955
      data rozpoczęcia pracy od 01.12.2024
      wynagrodzenie od od 537,5 PLN

      układanie paczek do krat, ściąganie przesyłek z taśmy, wykładanie paczek na taśmę, obsługa paleciaka ręcznego
      StPr/24/0953
      data rozpoczęcia pracy od 27.11.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      czynności wytwórcze i produkcyjne elementów mebli , przygotowanie do montażu elementów meblowych i tapicerskich, czynności monterskie, obsługa maszyn - obrabiarki, wzornika wiertarskiego, frezarki ręcznej.
      StPr/24/0954
      data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i sanitarnych.
      StPr/24/0952
      data rozpoczęcia pracy od 02.01.2025
      wynagrodzenie od od 4 666 PLN

      Praca na Dziale Narzędziowni: -utrzymanie w ruchu przyrządów produkcyjnych -demontaż i montaż przyrządów produkcyjnych -naprawa i regeneracja przyrządów produkcyjnych -udział w próbach przyrządów produkcyjnych
      StPr/24/0950
      data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 do 6 900 PLN

      Praca na Dziale Narzędziowni: -utrzymanie w ruchu przyrządów produkcyjnych -demontaż i montaż przyrządów produkcyjnych -naprawa i regeneracja przyrządów produkcyjnych -udział w próbach przyrządów produkcyjnych
      StPr/24/0951
      data rozpoczęcia pracy od 25.11.2024
      wynagrodzenie od od 4 800 do 5 200 PLN