Zamknij

Fryzjer

Nr oferty: StPr/25/0278Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: strzyżenie damskie, męskie, dzieci, modelowanie, kręcenie i prostowanie włosów, rozjaśnianie i farbowanie włosów, upięcia wieczorowe, utrzymanie porządku w salonie, zabiegi pielęgnacyjne.
Rodzaj umowy: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 05.05.2025
: 1 994,40 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Joanna Grześkowiak
Numer telefonu: 655295067
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
a. pełna obsługa programu PŁATNIK oraz PŁACE firmy Agrobex (m.in. sporządzanie list wypłat z osobowego i bezosobowego funduszu płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, generowanie i wysyłka deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych, sporządzenie korekt, rozliczanie zasiłków i składek ZUS, generowanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-4R, PIT-11, PPK); b. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji płacowo-kadrowej; c. bieżąca obsługa spraw pracowniczych (rejestracja danych w systemie, rozliczanie czasu pracy, wnioski urlopowe, wystawianie skierowań na badania lekarskie, zgłaszanie pracowników na szkolenia BHP, zaświadczenia ERP-7, Z-3 i inne); d. sporządzanie sprawozdań i zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, e. obsługa: ZUS PUE, ePUAP, e-DORĘCZENIA; f. wystawianie faktur VAT w programie KF (moduł fakturowanie) i dokonywanie płatności za faktury; g. monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; h. współpraca z innymi działami; i. polecenia i prace doraźne zlecone przez Główną Księgową i Dyrektora MOK.
StPr/25/0284
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 5 300 PLN

Doradca zawodowy - stażysta/Doradca zawodowy wykonuje zadania polegające na udzielaniu: 1) bezrobotnym i poszukującym pracy pomocy w wyborze odpowiedniego zawodu lub miejsca pracy oraz w planowaniu rozwoju kariery zawodowej, a także na przygotowaniu do lepszego radzenia sobie w poszukiwaniu i podejmowaniu pracy, w szczególności na: a) udzielaniu informacji o zawodach, rynku pracy oraz możliwościach szkolenia i kształcenia, umiejętnościach niezbędnych przy aktywnym poszukiwaniu pracy i samozatrudnieniu, b) udzielaniu porad z wykorzystaniem standaryzowanych metod ułatwiających wybór zawodu, zmianę kwalifikacji, podjęcie lub zmianę pracy, w tym badaniu kompetencji, zainteresowań i uzdolnień zawodowych, c) kierowaniu na specjalistyczne badania psychologiczne i lekarskie umożliwiające wydawanie opinii o przydatności zawodowej do pracy i zawodu albo kierunku szkolenia, d) inicjowaniu, organizowaniu i prowadzeniu grupowych porad zawodowych dla bezrobotnych i poszukujących pracy, e) przeprowadzanie testów i rozmów diagnostycznych w celu oceny predyspozycji zawodowych, cech osobowości, poziomu motywacji, innych czynników, które mogą wpływać na sukces zawodowy, f) udzielanie indywidualnych konsultacji psychologicznych osobom bezrobotnym i poszukującym pracy; 2) pracodawcom pomocy: a) w doborze kandydatów do pracy spośród bezrobotnych i poszukujących pracy, b) we wspieraniu rozwoju zawodowego pracodawcy i jego pracowników przez udzielanie porad zawodowych; 3) opracowywanie, gromadzenie zasobów informacji zawodowych oraz udostępnianie osobom zainteresowanym. Szczegóły oferty na stronie: https://pupleszno.bip.gov.pl/aktualne-nabory/nabor-doradca-zawodowy-stazysta-lub-doradca-zawodow.html
StPr/25/0280
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, itp.
StPr/25/0281
data rozpoczęcia pracy od 02.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

docieplanie budynków, malowanie, szpachlowanie. Praca na terenie Wrocławia, Leszna i okolic
StPr/25/0282
data rozpoczęcia pracy od 02.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

1. W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego: - udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy, - prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych, - rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej, - współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej. 2. W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty: - prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, - współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej, - wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną, - realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy. Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą: - szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu, - szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale. Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 r., poz. 1712 ze zm.) m.in.: - posiadać obywatelstwo polskie, - posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, - nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych, - posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów. Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy: - wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa wielkopolskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 r., poz. 1712 ze zm.) - prowadzenie działań prewencyjno-promocyjnych, - doradztwo w zakresie prawa pracy i bhp. Szczegóły oferty na stronie: https://www.gov.pl/web/pip/oip-poznan-mlodzszyspecjalista--referent-prawny-2025
StPr/25/0283
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 600 do 6 000 PLN

strzyżenie damskie, męskie, dzieci, modelowanie, kręcenie i prostowanie włosów, rozjaśnianie i farbowanie włosów, upięcia wieczorowe, utrzymanie porządku w salonie, zabiegi pielęgnacyjne.
StPr/25/0278
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

kierowanie autobusem - przewóz osób Możliwość przeszkolenia kandydata w zakresie prawo jazdy kat. D Możliwość pracy na pełen etat lub 1/2 etatu.
StPr/25/0275
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

praca z dzieckiem słabosłyszącym (z implantem) - 6 godz. w tygodniu
StPr/25/0276
data rozpoczęcia pracy od 01.04.2025
wynagrodzenie od od 700,00 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala, nabycie technicznych umiejętności układania bukietów, wiązanek, ekspozycja towarów, wykonywanie wystaw w kwiaciarni,
StPr/25/0271
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

obsługa klienta - bieżące wsparcie w realizacji zamówień, obsługa prasy termotransferowej, pakowanie zamówień, obsługa komputera i programu Corel, grafika komputerowa,
StPr/25/0272
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN