Zamknij

Doradca techniczno-handlowy

Nr oferty: StPr/25/0296Dodane przez: TIMAC AGRO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: Kontakt z klientem (rolnicy), sprzedaż nawozów i produktów zootechnicznych, doradztwo, opieka nad klientem posprzedażowo.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.05.2025
: od 6 200 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: TIMAC AGRO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: BATOROWSKA 15, 62-081 Wysogotowo, powiat: poznański, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Ilona Krzyżańska
Numer telefonu: 785 057 821
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
opieka nad dziećmi, organizacja czasu wolnego, współpraca ze szkołą itp.
StPr/25/0317
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 738,50 PLN

zapoznanie z ustawą o służbie cywilnej i i innymi przepisami, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych,
StPr/25/0315
data rozpoczęcia pracy od 05.05.2025
wynagrodzenie od 1 994,40 PLN

planowanie i organizacja terapii logopedycznej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
StPr/25/0313
data rozpoczęcia pracy od 10.04.2025
wynagrodzenie od od 4 500 PLN

-rozpoznanie potrzeb hodowców bydła mlecznego i dystrybutorów oraz doradztwo w zakresie proponowanych przez firmę rozwiązań, - aktywna sprzedaż w terenie preparatów pielęgnacyjnych i mineralno-witaminowych w kanale B2B/B2C wg założonych celów sprzedażowych, - samodzielne planowanie i raportowanie pracy, - utrzymanie bezpośrednich kontaktów z obecnymi klientami oraz pozyskiwania nowych, - monitorowanie rynku i analiza konkurencji, - utrzymanie dobrego wizerunku firmy. Praca terenowa- kilkanaście powiatów na obszarze woj. wielkopolskiego, lubuskiego, dolnośląskiego
StPr/25/0310
data rozpoczęcia pracy od 09.04.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 15 000 PLN

Diagnozowanie i naprawa samochodów przy użyciu specjalistycznych narzędzi, demontaż starych oraz montaż nowych części, wymiana oleju oraz filtrów.
StPr/25/0304
data rozpoczęcia pracy od 08.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Kontakt z klientem (rolnicy), sprzedaż nawozów i produktów zootechnicznych, doradztwo, opieka nad klientem posprzedażowo.
StPr/25/0296
data rozpoczęcia pracy od 01.05.2025
wynagrodzenie od od 6 200 PLN

a. pełna obsługa programu PŁATNIK oraz PŁACE firmy Agrobex (m.in. sporządzanie list wypłat z osobowego i bezosobowego funduszu płac, prowadzenie kart wynagrodzeń, generowanie i wysyłka deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych, sporządzenie korekt, rozliczanie zasiłków i składek ZUS, generowanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-4R, PIT-11, PPK); b. prowadzenie i archiwizacja dokumentacji płacowo-kadrowej; c. bieżąca obsługa spraw pracowniczych (rejestracja danych w systemie, rozliczanie czasu pracy, wnioski urlopowe, wystawianie skierowań na badania lekarskie, zgłaszanie pracowników na szkolenia BHP, zaświadczenia ERP-7, Z-3 i inne); d. sporządzanie sprawozdań i zestawień kadrowo-płacowych na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne, e. obsługa: ZUS PUE, ePUAP, e-DORĘCZENIA; f. wystawianie faktur VAT w programie KF (moduł fakturowanie) i dokonywanie płatności za faktury; g. monitorowanie zmian w przepisach prawa podatkowego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; h. współpraca z innymi działami; i. polecenia i prace doraźne zlecone przez Główną Księgową i Dyrektora MOK.
StPr/25/0284
data rozpoczęcia pracy od 15.05.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 5 300 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, itp.
StPr/25/0281
data rozpoczęcia pracy od 02.04.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

docieplanie budynków, malowanie, szpachlowanie. Praca na terenie Wrocławia, Leszna i okolic
StPr/25/0282
data rozpoczęcia pracy od 02.04.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

1. W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego: - udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy, - prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych, - rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej, - współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej. 2. W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty: - prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, - współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej, - wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną, - realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy. Osoby, które zostaną zatrudnione na wskazanych powyżej stanowiskach, po pozytywnym przejściu procedury rekrutacyjnej, w trakcie trwania stosunku pracy będą mogły zostać skierowane do uczestnictwa w rocznej aplikacji inspektorskiej, w trakcie której odbędą: - szkolenie teoretyczne w Ośrodku Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu, - szkolenie praktyczne w okręgowym inspektoracie pracy lub w jego oddziale. Oprócz pozytywnego przejścia procedury rekrutacyjnej, o której mowa powyżej, kandydaci na inspektorów pracy muszą spełnić wymagania dla osób nadzorujących lub wykonujących czynności kontrolne (inspektorów pracy) wskazane w Ustawie z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 r., poz. 1712 ze zm.) m.in.: - posiadać obywatelstwo polskie, - posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, - nie być osobą karaną za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - dawać rękojmię należytego wykonywania obowiązków służbowych, - posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku. W trakcie procedury rekrutacyjnej związanej z aplikacją inspektorską kandydaci proszeni są o złożenie stosownych oświadczeń, dotyczących spełniania powyższych wymogów. Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy: - wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa wielkopolskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13 kwietnia 2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 r., poz. 1712 ze zm.) - prowadzenie działań prewencyjno-promocyjnych, - doradztwo w zakresie prawa pracy i bhp. Szczegóły oferty na stronie: https://www.gov.pl/web/pip/oip-poznan-mlodzszyspecjalista--referent-prawny-2025
StPr/25/0283
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 600 do 6 000 PLN