Zamknij

Specjalista ds. windykacji w Referacie Finansowo-Księgowym

Nr oferty: StPr/25/0401Dodane przez: Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: 3. Zakres wykonywanych obowiązków na stanowisku będącym przedmiotem naboru: a) prowadzenie postępowań podatkowych i sporządzanie decyzji administracyjnych, b) kompletowanie dokumentacji i redagowanie pism do organów administracji publicznej, c) redagowanie pism w zakresie spraw spornych związanych z opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi, d) sporządzanie dokumentacji do organów egzekucyjnych, e) współpraca z organami egzekucyjnymi, f) zgłaszanie wierzytelności w postępowaniach upadłościowych, g) nadzorowanie terminowego wpłacania należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, h) wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz prowadzenie ich ewidencji, i) nadzorowanie i koordynowanie działań windykacyjnych prowadzonych przez Związek, j) wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem systemu opłat oraz wynikających zakresu obowiązków. Szczegóły na stronie: https://bip.kzgrl.pl/oferta-pracy/306/stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-windykacji-w-referacie-finansowo-ksiegowym
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.07.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 17 Stycznia 90, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu: 65 528 65 60
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Składane przez kandydata dokumenty i oświadczenia powinny być przez niego poświadczone za zgodność z oryginałem i opatrzone własnoręcznym podpisem: a) list motywacyjny, b) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - d
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
3. Zakres wykonywanych obowiązków na stanowisku będącym przedmiotem naboru: a) prowadzenie postępowań podatkowych i sporządzanie decyzji administracyjnych, b) kompletowanie dokumentacji i redagowanie pism do organów administracji publicznej, c) redagowanie pism w zakresie spraw spornych związanych z opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi, d) sporządzanie dokumentacji do organów egzekucyjnych, e) współpraca z organami egzekucyjnymi, f) zgłaszanie wierzytelności w postępowaniach upadłościowych, g) nadzorowanie terminowego wpłacania należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, h) wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz prowadzenie ich ewidencji, i) nadzorowanie i koordynowanie działań windykacyjnych prowadzonych przez Związek, j) wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem systemu opłat oraz wynikających zakresu obowiązków. Szczegóły na stronie: https://bip.kzgrl.pl/oferta-pracy/306/stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-windykacji-w-referacie-finansowo-ksiegowym
StPr/25/0401
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) Uzgadnianie planów rzeczowych budowy , utrzymania i ochrony dróg oraz mostów z planami finansowymi. 2) Kontrolowanie na bieżąco zgodności wydatków z planami rzeczowymi. 3) Przygotowanie merytorycznej części dokumentacji związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z przepisami prawa zamówień publicznych, a w szczególności: - ustalenie wartości zamówienia na usługi i dostawy, - opis przedmiotu zamówienia, - specyfikację warunków zamówienia, - dokumenty właściwe dla prowadzonego postępowania np. wyjaśnienia dotyczące spraw merytorycznych, modyfikacje. 4) Obsługa elektronicznych postępowań o udzielenie zamówienia na platformie zakupowej. Szczegóły na stronie: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=27680
StPr/25/0399
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 7 100 PLN

Osoba na tym stanowisku: - Opracowuje interpretacje przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski zainteresowanych - Opracowuje odpowiedzi na środki odwoławcze, w tym skargi na wydane interpretacje indywidualne kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, w celu obrony zaskarżonego rozstrzygnięcia - Prowadzi rejestr spraw przy użyciu programu komputerowego wspomagającego obieg dokumentów - Przygotowuje wystąpienia o zajęcie stanowiska w zakresie zagadnień związanych z wydawanymi rozstrzygnięciami zgodnie z obowiązującymi procedurami - Współpracuje przy opracowywaniu skarg kasacyjnych kierowanych do Naczelnego Sądu Administracyjnego w celu obrony wydanej interpretacji indywidualnej uchylonej przez Wojewódzki Sąd Administracyjny - Przygotowuje i prowadzi szkolenia kaskadowe w celu przekazania zdobytej wiedzy pozostałym pracownikom Szczegóły na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/leszno/asystent,151920,v7
StPr/25/0398
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 7 297,36 PLN

montaż/demontaż urządzeń do magazynowania zbóż
StPr/25/0393
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 8 000 PLN

montaż/demontaż urządzeń w przemyśle zbożowym; praca w delegacjach w Niemczech
StPr/25/0394
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 21 500 PLN

kierowanie pracami montażowymi i podległym zaspołem; praca w delegacji w Niemczech
StPr/25/0395
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 28 000 PLN

cięcie zlomu; praca w delegacjach w Niemczech
StPr/25/0396
data rozpoczęcia pracy od 14.05.2025
wynagrodzenie od od 17 000 PLN

Przyjmowanie oraz przesyłanie dokumentów z Punktu Ewidencyjnego, udzielanie wykonawcom wskazówek w sposobie wykonywania czynności ewidencyjnych i poprawnego wykonywania dokumentów oraz ich archiwizowanie, nadzór nad przestrzeganiem właściwego oznakowania wykonawców, zgodnie z zasadami pracy biurowej dokumentów przygotowanych do wysłania.
StPr/25/0390
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 5 060 PLN

Osoba na tym stanowisku - weryfikuje i opiniuje dokumentację dotyczącą prowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna zamówień publicznych i akceptuje je pod kątem zgodności z ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi w Urzędzie Regulaminami Udzielania Zamówień Publicznych, - prowadzi we współpracy z właściwym merytorycznie wydziałem, postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, - prowadzi we współpracy z właściwym merytorycznie wydziałem, postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto, , - przygotowuje i prowadzi, we współpracy z odpowiednimi komórkami merytorycznymi Urzędu oraz wybranym brokerem ubezpieczeniowym, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków na rzecz Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta Leszna wskazanych przez Prezydenta, - prowadzi rejestr (w postaci elektronicznej) przeprowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, - sporządza plan postępowań o udzielenie zamówień oraz jego aktualizację, zamieszcza plan postępowań oraz jego aktualizację na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych, - bierze udział w pracach Komisji Przetargowych powoływanych w związku z zamówieniami publicznymi, - sporządza roczne sprawozdanie o udzielonych przez Miasto Leszno zamówieniach publicznych. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13078/stanowisko-ds-zamowien-publicznych-w-biurze-zamowien-publicznych
StPr/25/0388
data rozpoczęcia pracy od 01.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 700 PLN

kompletacja dostaw towarów, produkcja przewodów ciśnieniowych, prace związane z serwisowaniem hydrauliki siłowej i pneumatyki
StPr/25/0384
data rozpoczęcia pracy od 12.05.2025
wynagrodzenie od od 5 100 PLN