Zamknij

Specjalista w zakresie gospodarowania majątkiem i zamówień publicznych

Nr oferty: StPr/25/0511Dodane przez: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Pl. Tadeusza Kościuszki 4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: 1) Rozliczanie i prowadzenie przychodów i rozchodów w programie magazynowym. 2) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych dotyczących Zarządu Dróg Powiatowych (ZDP) Plac Kościuszki 4. 3) Sporządzanie umów dotyczących pomocy finansowej i ich rozliczanie po zakończonej inwestycji na koniec roku. 4) Księgowanie zaangażowania zawartych umów z wykonawcami, księgowanie planów. 5) Monitorowanie rozrachunków. 6) Windykacja należności, przygotowywanie dokumentów windykacyjnych do Urzędu Skarbowego. 7) Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji związanych z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 8) Obsługa elektronicznych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego na platformie zakupowej. Szczególy na: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=27800
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: od 4 840 do 8 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Zarząd Dróg Powiatowych w Lesznie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Pl. Tadeusza Kościuszki 4, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: 1) List motywacyjny i CV. 2) Wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( w załączeniu ). 3) Oświadczenie dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną RODO ( w załączeni
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
1) Rozliczanie i prowadzenie przychodów i rozchodów w programie magazynowym. 2) Prowadzenie ewidencji środków trwałych, przedmiotów nietrwałych dotyczących Zarządu Dróg Powiatowych (ZDP) Plac Kościuszki 4. 3) Sporządzanie umów dotyczących pomocy finansowej i ich rozliczanie po zakończonej inwestycji na koniec roku. 4) Księgowanie zaangażowania zawartych umów z wykonawcami, księgowanie planów. 5) Monitorowanie rozrachunków. 6) Windykacja należności, przygotowywanie dokumentów windykacyjnych do Urzędu Skarbowego. 7) Przygotowywanie merytorycznej części dokumentacji związanych z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 8) Obsługa elektronicznych postępowań o udzielenia zamówienia publicznego na platformie zakupowej. Szczególy na: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=27800
StPr/25/0511
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 8 000 PLN

dostarczenie paczek do klienta na terenie Gostynia, odbiór przesyłek - Leszno
StPr/25/0507
data rozpoczęcia pracy od 04.07.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- obsługa klientów na sali sprzedażowe, - utrzymanie czystościw miejscu pracy, - zamawianie i ekspozycja produktów,
StPr/25/0506
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- szpachlowanie, - malowanie, - zabudowy gipsowo-kartonowe;
StPr/25/0504
data rozpoczęcia pracy od 02.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: - przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, zgłoszeń i wniosków dotyczących ubezpieczenia społecznego rolników i ubezpieczenia zdrowotnego, - prowadzenie ewidencji płatników składek i osób objętych ubezpieczeniami, - sporządzanie decyzji o niepodleganiu ubezpieczeniu społecznemu rolników, - wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem społecznym rolników lub ubezpieczeniem zdrowotnym zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek, a także stanu należności z w/w tytułów, - sporządzanie wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych, - wydawanie osobom objętym ubezpieczeniem zdrowotnym rolników zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i opłacania składek a także należności z w/w tytułów, - uzgadnianie miesięcznych wpływów należności z tytułu składek z komórką ds. finansowo-księgowych, - sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych dotyczących składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, - przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników, - przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o udzielenie ulg w spłacie lub umorzenie należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i na ubezpieczenie zdrowotne, - sporządzanie decyzji w sprawach ulg i umorzeń należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, - współpraca z jednostkami Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym wpływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, - obsługa składnicy akt osób ubezpieczonych. Szczegóły na: https://www.gov.pl/web/krus/bip-1200-op110182025---referent-w-placowce-terenowej-krus-w-lesznie-umowa-na-zastepstwo
StPr/25/0503
data rozpoczęcia pracy od 16.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- obsługa kasy fiskalnej - obsługa działu mięsnego - dbanie o porządek na sali sprzedaży - dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0499
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 740 PLN

Zadania wykonywane na stanowisku - pracownik będzie odpowiedzialny za: a) prowadzenie działań informacyjnych i edukacyjnych na temat gospodarowania odpadami komunalnymi, a w szczególności selektywnego zbierania odpadów komunalnych, b) prowadzenie zajęć dydaktycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych, c) współpraca z lokalnymi mediami w zakresie działalności Związku i gospodarki odpadami, d) opracowywanie informacji przewidzianych do udostępnienia na stronie internetowej Związku oraz w mediach społecznościowych, e) zbieranie informacji o dostępnych funduszach zewnętrznych i pozyskiwanie zewnętrznych środków finansowych do realizacji zadań statutowych Związku, f) sporządzanie ewidencji i sprawozdań, Dodatkowo pracownik będzie realizował zadania Związku wynikające z Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Szczegóły na: https://bip.kzgrl.pl/oferta-pracy/316/stanowisko-urzednicze-ds-edukacji-ekologicznej-i-gospodarki-odpadami-w-referacie-gospodarki-odpadami-i-ochrony-srodowiska-2-stanowiska
StPr/25/0502
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- prowadzenie lekcji fizyki w Niepublicznej Szkole Podstawowej Żyrafa
StPr/25/0498
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 80,00 PLN

sprzedaż towaru, przyjęcie towaru, obsługa klienta w sklepie rybnym
StPr/25/0496
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- automatyczne oraz ręczne programowanie maszyn, - kontrola dokonanej obróbki elementów, - realizowanie produkcji wg bieżących planów, - dbanie o porządek na stanowisku pracy
StPr/25/0495
data rozpoczęcia pracy od 27.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN