Zamknij

Sprzątaczka

Nr oferty: StPr/25/0661Dodane przez: ROJEWSKA-FIEDLER MAŁGORZATA FIRMA ROJEWSKA

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu: nie d
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 26.08.2025
: od 30,50 PLN
System wynagradzania:
Dane pracodawcy:
Pracodawca: ROJEWSKA-FIEDLER MAŁGORZATA FIRMA ROJEWSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: 1 Maja 11, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Małgorzata Rojewska-Fiedler
Numer telefonu: 501 120 913
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: CV
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Osoba na tym stanowisku: - przyjmuje wnioski i przeprowadza postępowania administracyjne w sprawach cudzoziemców dotyczących: zezwoleń na pobyt czasowy, wpisów zaproszeń do ewidencji, rejestracji pobytu obywateli Unii Europejskiej, zezwoleń na pobyt stały dla obywateli Unii Europejskiej i członków ich rodzin, wydawania kart dla członków rodzin obywateli Unii Europejskiej nie będących obywatelami Unii Europejskiej - przyjmuje i weryfikuje pod względem formalnym wnioski w sprawach cudzoziemców dotyczących: przedłużania wiz, zezwoleń na pobyt stały, zezwoleń na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej, wymiany kart pobytu, przedłużenia pobytu cudzoziemcowi przebywającemu w ramach ruchu bezwizowego, świadczeń pieniężnych dla posiadaczy Karty Polaka, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości cudzoziemca oraz tymczasowego polskiego dokumentu podróży - przygotowuje i podpisuje pisma, w tym: wezwania, postanowienia i zaświadczenia sporządzane w toku prowadzonych postępowań, bądź przekazuje te dokumenty do podpisu przez osoby upoważnione - przygotowuje projekty decyzji w zakresie realizowanych spraw oraz przedstawia je do podpisu osobom upoważnionym - prowadzi rejestry wojewody w zakresie działania Oddziału, w tym w systemie POBYT i aplikacji "Zatrudnienie Cudzoziemców" oraz rejestruje i aktualizuje stan spraw w aplikacji Cudzoziemcy"; sprawdza i wpisuje dane w Krajowym Systemie Informatycznym w zakresie Wizowego Systemu Informacyjnego (VIS), w Systemie Informacyjnym Schengen (SIS) oraz w aplikacji "Zatrudnienie Cudzoziemców" - wydaje dokumenty urzędowe cudzoziemcom, w tym zleca druk dokumentów oraz przygotowuje je do odbioru przez cudzoziemców - realizuje zadania związane z opiniowaniem wniosków przez Straż Graniczną, Policję i Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego w celu prawidłowej realizacji obowiązków wynikających z ustawy o cudzoziemcach - udziela informacji w sprawach związanych z legalizacją pobytu i zatrudnienia cudzoziemców Szczegółowy opis oferty na stronie; https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/leszno/mlodszy-specjalista,155374,v7
StPr/25/0669
data rozpoczęcia pracy od 15.09.2025
wynagrodzenie od od 5 250 PLN

Osoba na tym stanowisku: - weryfikuje i opiniuje dokumentację dotyczącą prowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna zamówień publicznych i akceptuje je pod kątem zgodności z ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi w Urzędzie Regulaminami Udzielania Zamówień Publicznych, - prowadzi we współpracy z właściwym merytorycznie wydziałem, postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130000 zł netto, - prowadzi we współpracy z właściwym merytorycznie wydziałem, postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto, , - przygotowuje i prowadzi, we współpracy z odpowiednimi komórkami merytorycznymi Urzędu oraz wybranym brokerem ubezpieczeniowym, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków na rzecz Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta Leszna wskazanych przez Prezydenta, - prowadzi rejestr (w postaci elektronicznej) przeprowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna, postępowań o udzielenie zamówień publicznych, - sporządza plan postępowań o udzielenie zamówień oraz jego aktualizację, zamieszcza plan postępowań oraz jego aktualizację na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych, - bierze udział w pracach Komisji Przetargowych powoływanych w związku z zamówieniami publicznymi, - sporządza roczne sprawozdanie o udzielonych przez Miasto Leszno zamówieniach publicznych. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej. https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13420/stanowisko-ds-zamowien-publicznych-w-wydziale-zamowien-publicznych-2-etaty
StPr/25/0668
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 000 do 6 500 PLN

- wykonywanie prac remontowych i naprawa urządzeń mechanicznych i instalacji ciepłowniczych na wymiennikowniach i sieciach cieplnych, - praca w razie potrzeby w systemie pięciobrygadowym, trzyzmianowym: - naprawy taśmociągów nawęglania i odżużlania - naprawy napędów, reduktorów, przekładni zębatych, - naprawy rusztów taśmowych w kotłach, - naprawy instalacji wodociągowych i technologicznych, - naprawy odżużlaczy i przenośników ślimakowych, - bieżąca konserwacja armatury w ciepłowni. Podstawowy zakres obowiązków: -usuwanie awarii maszyn i urządzeń, instalacji technologicznych kotłowni, sieci cieplnych i węzłów cieplnych, - wykonywanie prac budowlano-malarskich na obiektach MPEC Leszno, - wykonywanie prac warsztatowych wg zleceń wynikających z przeglądów, planów remontów, - przeglądy i konserwacja oraz naprawy urządzeń mechanicznych.
StPr/25/0665
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 600 PLN

- prace montażowe, - utrzymywanie porządku w miejscu pracy, - czytanie ze zrozumieniem rysunków technicznych, - podróże służbowe, - obsługa elektronarzędzi, - obsługa komputera i podstawowych programów office, - prace na wysokości pow. 3m
StPr/25/0655
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

- obsługa kadrowa w zakresie zatrudniania cudzoziemców - realizowanie zagadnień związanych z praktykami zawodowymi i wolontariatem - prowadzenie akt osobowych i dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami
StPr/25/0659
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych
StPr/25/0661
data rozpoczęcia pracy od 26.08.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

polerowanie lakieru, czyszczenie tapicerki samochodowej, nakładanie wosku, mycie pojazdu
StPr/25/0662
data rozpoczęcia pracy od 26.08.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

-sprzątanie biur, -sprzatanie sanitariatów, -sprzątanie ciągów komunikacyjnych, -ogólne utrzymanie czystości na całym obiekcie; Miejsce pracy zostanie wskazane przez pracodawcę.
StPr/25/0663
data rozpoczęcia pracy od 26.08.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

a) prowadzenie postępowań podatkowych i sporządzanie decyzji administracyjnych, b) kompletowanie dokumentacji i redagowanie pism do organów administracji publicznej, c) redagowanie pism w zakresie spraw spornych związanych z opłatą za gospodarowanie odpadami komunalnymi, d) sporządzanie dokumentacji do organów egzekucyjnych, e) współpraca z organami egzekucyjnymi, f) zgłaszanie wierzytelności w postępowaniach upadłościowych, g) nadzorowanie terminowego wpłacania należności z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, h) wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych oraz prowadzenie ich ewidencji, i) nadzorowanie i koordynowanie działań windykacyjnych prowadzonych przez Związek, j) wykonywanie innych czynności związanych z funkcjonowaniem systemu opłat oraz wynikających zakresu obowiązków. Szczegóły oferty na stronie https://bip.kzgrl.pl/oferta-pracy/324/stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-windykacji-w-referacie-finansowo-ksiegowym
StPr/25/0642
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prowadzenie grupy uczniów edukacji wczesnoszkolnej w klasach I-III Akademii Odkrywców Dwujęzycznej Niepublicznej Szkoły Podstawowej
StPr/25/0638
data rozpoczęcia pracy od 01.09.2025
wynagrodzenie od od 4 700 PLN