Zamknij

Radca prawny/stanowisko ds. pomocy prawnej

Nr oferty: StPr/25/0739Dodane przez: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych Miasta Leszna

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: 1. udzielanie pracownikom konsultacji prawnych dotyczących realizowanych przez nich zadań 2. sporządzanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa 3. doradztwo prawne na rzecz Zespołu i jednostek obsługiwanych; 4. przygotowanie projektów oraz opiniowanie aktów prawnych wydawanych przez Dyrektora oraz związanych z działalnością Zespołu aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta Miasta Leszna; 5. przygotowywanie wzorów umów; 6. udzielanie konsultacji pomocy prawnej przy sporządzaniu umów w zakresie wykraczającym poza wzór w razie zgłoszonej potrzeby przez Dyrektorów; 7. sprawdzanie i opiniowanie projektów umów i porozumień (powyżej uzgodnionej kwoty z Organem); 8. potwierdzenie zgodności zawieranej umowy z obowiązującym prawem (powyżej uzgodnionej kwoty z Organem); 9. przygotowywanie innych dokumentów (lub ich projektów) pozostających w związku z działalnością Zespołu; Z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. weryfikowanie i opiniowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, przygotowywanej przez jednostki i akceptowanie jej pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi regulaminami w każdej jednostce 2. prowadzenie, we współpracy z jednostkami postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, przy czynnościach : a) badania i oceny złożonych w postępowaniu ofert, pod kątem spełniania wymogów określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych, b) wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania 3. pomoc w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto dla Zespołu i jednostek obsługiwanych przy czynnościach a) sporządzaniu dokumentacji postępowań, b) badania i oceny złożonych w postępowaniu ofert, pod kątem spełniania wymogów określonych w zapytaniu ofertowym/zaproszeniu do negocjacji, c) wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania 4. przygotowywanie i publikacja wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszeń, na podstawie danych przekazanych przez jednostki; 5. rejestracja postępowań na platformie e-Zamówienia oraz wystawianie postępowań na platformie zakupowej; 6. prowadzenie rejestru (w postaci elektronicznej) przeprowadzonych w Zespole i jednostkach obsługiwanych postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto; 7. sporządzanie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, jakie Zespół oraz jednostki obsługiwane przewidują przeprowadzić w danym roku finansowym oraz jego publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz powiadomienie pisemne Dyrektora Zespołu oraz Dyrektorów jednostek obsługiwanych o konieczności zamieszczenia na stronie internetowej BIP. 8. Opracowywanie i dokonywanie wszelkich zmian i uaktualnień zgodnie z przepisami wspólnych wzorów - projektów regulaminów udzielenia zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto oraz udzielenia zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto dla Zespołu oraz wszystkich jednostek obsługiwanych. Dodatkowo do obowiązków radcy prawnego należy: 1. występowanie w charakterze pełnomocnika w postepowaniu sądowym lub administracyjnym. Szczegóły oferty na stronie: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13463/radca-prawny-stanowisko-ds-pomocy-prawnej
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: od 6 500 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych Miasta Leszna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Księcia Józefa Poniatowskiego 11, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkop
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: a. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (w załącznikach do niniejszego ogłoszenia), b. list motywacyjny, CV c. kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
a. prowadzenie na podstawie dowodów księgowych ksiąg rachunkowych, rozliczanie podatku VAT, b. kontrola dokumentów w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych i finansowych pod kątem ich zgodności z planami finansowymi i zaangażowaniem, c. rozliczanie inwentaryzacji składników majątku w jednostkach, d. sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych, e. przygotowanie niezbędnych dokumentów i informacji stanowiących podstawę opracowania projektów planów finansowych, w zakresie umożliwiającym kierownikom jednostek obsługiwanych sporządzenie planów finansowych; f. sporządzanie informacji oraz pomoc nad dokonywaniem zmian w planach finansowych; g. obsługa projektów i programów finansowanych ze źródeł zewnętrznych i środków zagranicznych h. kontrola realizacji planów finansowych. Szczegółowy opis stanowiska pracy znajduje się na stronie: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13470/stanowisko-ds-ksiegowosci-2-etaty
StPr/25/0740
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

a) przygotowywanie materiałów potrzebnych do opracowania i sporządzania projektów finansowych i preliminarzy ZOJO i jednostek obsługiwanych b) nadzór nad dokonywaniem zmian w planach finansowych; c) kontrola realizacji planów; d) prowadzenie ewidencji funduszu płac dla poszczególnych działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej; e) przygotowywanie danych do rocznych sprawozdań z działalności Zespołu oraz jednostek obsługiwanych; f) sporządzanie informacji do sprawozdań do SIO; g) sporządzanie sprawozdań do GUS dot. wynagrodzeń; h) analiza i kontrola comiesięcznej sprawozdawczości budżetowej ZOJO Miasta Leszna i jednostek obsługiwanych; i) wprowadzanie i przesyłanie danych w systemie SJO BESTI; j) sporządzanie zbiorczych zestawień sprawozdań budżetowych (miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych); k) opracowanie analiz dla potrzeb planistycznych oraz kontrolnych; l) przygotowanie i wprowadzanie do Planu "B" wniosków w sprawie zmiany Planu dla Zespołu; m) ewidencja i archiwizowanie wytworzonych dokumentów; n) wykonywanie innych obowiązków i zadań związanych z wykonywanym zakresem czynności; o) wykonywanie innych zadań powierzonych przez Dyrektora oraz bezpośredniego przełożonego. Szczegółowy opis stanowiska pracy znajduje się na stronie: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13471/stanowisko-ds-planowania-analiz-i-sprawozdawczosci
StPr/25/0743
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

praca w Międzygminnym Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Henrykowie. Do obowiązków należeć będą prace gospodarcze wynikające z bieżących potrzeb w tym praca ze zwierzętami. Praca w godzinach nocnych i popołudniowych również w weekendy i święta, umowa zlecenie.
StPr/25/0745
data rozpoczęcia pracy od 19.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- Utrzymywanie porządku i czystości na obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR oraz na terenach przynależnych do tych obiektów. - Wykonywanie czynności pielęgnacyjno-porządkowych terenów zielonych. - Wykonywanie drobnych prac remontowych w budynkach obiektów sportowych. - Wykonywanie prac załadunkowych i rozładunkowych wynikających z obsługi imprez. - Obsługa techniczna wydarzeń sportowo-rekreacyjnych. - Inne bieżące oraz sezonowe prace gospodarcze. Szczegóły oferty na stronie: https://mosirleszno.bip.gov.pl/ogloszenia-o-prace/38911_praca-na-stanowisku-konserwator-urzadzen-sportowych.html
StPr/25/0737
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od od 4 760 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, itp.
StPr/25/0738
data rozpoczęcia pracy od 19.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. udzielanie pracownikom konsultacji prawnych dotyczących realizowanych przez nich zadań 2. sporządzanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa 3. doradztwo prawne na rzecz Zespołu i jednostek obsługiwanych; 4. przygotowanie projektów oraz opiniowanie aktów prawnych wydawanych przez Dyrektora oraz związanych z działalnością Zespołu aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta Miasta Leszna; 5. przygotowywanie wzorów umów; 6. udzielanie konsultacji pomocy prawnej przy sporządzaniu umów w zakresie wykraczającym poza wzór w razie zgłoszonej potrzeby przez Dyrektorów; 7. sprawdzanie i opiniowanie projektów umów i porozumień (powyżej uzgodnionej kwoty z Organem); 8. potwierdzenie zgodności zawieranej umowy z obowiązującym prawem (powyżej uzgodnionej kwoty z Organem); 9. przygotowywanie innych dokumentów (lub ich projektów) pozostających w związku z działalnością Zespołu; Z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. weryfikowanie i opiniowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, przygotowywanej przez jednostki i akceptowanie jej pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi regulaminami w każdej jednostce 2. prowadzenie, we współpracy z jednostkami postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, przy czynnościach : a) badania i oceny złożonych w postępowaniu ofert, pod kątem spełniania wymogów określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych, b) wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania 3. pomoc w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto dla Zespołu i jednostek obsługiwanych przy czynnościach a) sporządzaniu dokumentacji postępowań, b) badania i oceny złożonych w postępowaniu ofert, pod kątem spełniania wymogów określonych w zapytaniu ofertowym/zaproszeniu do negocjacji, c) wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania 4. przygotowywanie i publikacja wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszeń, na podstawie danych przekazanych przez jednostki; 5. rejestracja postępowań na platformie e-Zamówienia oraz wystawianie postępowań na platformie zakupowej; 6. prowadzenie rejestru (w postaci elektronicznej) przeprowadzonych w Zespole i jednostkach obsługiwanych postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto; 7. sporządzanie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, jakie Zespół oraz jednostki obsługiwane przewidują przeprowadzić w danym roku finansowym oraz jego publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz powiadomienie pisemne Dyrektora Zespołu oraz Dyrektorów jednostek obsługiwanych o konieczności zamieszczenia na stronie internetowej BIP. 8. Opracowywanie i dokonywanie wszelkich zmian i uaktualnień zgodnie z przepisami wspólnych wzorów - projektów regulaminów udzielenia zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto oraz udzielenia zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto dla Zespołu oraz wszystkich jednostek obsługiwanych. Dodatkowo do obowiązków radcy prawnego należy: 1. występowanie w charakterze pełnomocnika w postepowaniu sądowym lub administracyjnym. Szczegóły oferty na stronie: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13463/radca-prawny-stanowisko-ds-pomocy-prawnej
StPr/25/0739
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

zapoznanie się z regulaminem i zasadami oraz aktami prawnymi jednostki, obsługa urządzeń biurowych, praca związana z obsługą klienta, przygotowywanie projektów pism, prace kancelaryjne, poznanie programu służącego do obsługi mieszkańców - uczestników KZGRL,
StPr/25/0735
data rozpoczęcia pracy od 15.10.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i sanitarnych.
StPr/25/0730
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

samodzielne wykonywanie badań klinicznych, diagnostyka
StPr/25/0726
data rozpoczęcia pracy od 17.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

- asysta przy badaniu stanu zdrowia zwierząt, - asysta przy prowadzeniu badań, - asysta przy zabiegach chirurgicznych, - prowadzenie profilaktycznych akcji weterynaryjnych, - asysta przy badaniu zwierząt rzeźnych, mięsa i innych produktów pochodzenia zwierzęcego, - asysta przy szczepieniu zwierząt, - prowadzenie gospodarki lekami i sprzętem, - prowadzenie dokumentacji firmy
StPr/25/0725
data rozpoczęcia pracy od 17.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN