Zamknij

Kierowca

Nr oferty: StPr/25/0841Dodane przez: kontakt przez PUP

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: Załadunek, rozładunek pieczywa, rozwożenie towarów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 09.11.2025
: od 4 666 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Adres: Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Joanna Grześkowiak
Numer telefonu: 655295067
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: skierowanie
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
- planowanie i realizacja zakupów środków transportu oraz ich wyposażenia, - przygotowywanie analiz kosztowych, rozliczanie finansowe oraz wystawianie faktur w zakresie usług transportowych, - monitorowanie stanu technicznego pojazdów, maszyn i urządzeń, - nadzór nad gospodarką paliwami w Spółce - rozliczanie i prowadzenie ewidencji zużycia paliw pojazdów, maszyn i urządzeń, - zarządzanie zleceniami transportowymi, monitorowanie ich realizacji, podejmowanie decyzji w dynamicznych sytuacjach, - nadzór nad sprzętem i urządzeniami, a w szczególności: - systematyczna kontrola i ocena stanu technicznego, - zlecanie napraw, - sporządzanie harmonogramów przeglądów, - planowanie wymiany maszyn, urządzeń, sprzętu, pojazdów, - sporządzanie wniosków, analiz, sprawozdań wynikających z prowadzonej działalności zakładu, - przygotowanie dokumentów stanowiących część procesu zakupu opartego na zamówieniach publicznych, a odnoszącego się do sprzętu specjalistycznego pojazdów będących w użytkowaniu Spółki oraz uczestnictwo w pracach komisji przetargowych, - współpraca z magazynem wewnętrznym i innymi działami firmy, - udział w likwidacji szkód komunikacyjnych, - kontrola badań technicznych.
StPr/25/0844
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Załadunek, rozładunek pieczywa, rozwożenie towarów
StPr/25/0841
data rozpoczęcia pracy od 09.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Osoba na tym stanowisku: - kieruje Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, wykonuje zadania wynikające z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, - wykonuje zadania wynikające z ustawy o dostępie do informacji publicznej, prowadzi postępowania administracyjne z zakresu działania Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, - wydaje decyzje administracyjne, postanowienia i zaświadczenia z upoważnienia Prezydenta, - współdziała z innymi organami i jednostkami w zakresie spraw geodezyjno- kartograficznych, - sprawdza, akceptuje, rozlicza koszty i wydatki, bada prawidłowość projektów umów i planów, zleceń, zamówień, - odpowiada za weryfikację zbiorów danych oraz innych materiałów przekazywanych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - odpowiada za sporządzanie sprawozdań, zestawień i informacji dla Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej, Głównego Urzędu Geodezji i Kartografii w Warszawie oraz innych podmiotów. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13606/kierownik-osrodka-dokumentacji-geodezyjnej-i-kartograficznej-w-wydziale-geodezji-kartografii-i-katastru
StPr/25/0840
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 7 000 do 7 500 PLN

- utrzymanie właściwego stanu urządzeń i instalacji elektrycznych oraz systemów sterowania, infrastruktury automatyki i urządzeń pomiarowych , - zapewnienie ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstwa poprzez usuwanie awarii elektrycznych oraz systemów i urządzeń AKPiA, - modernizowanie i uruchamianie urządzeń i systemów z zakresu instalacji elektrycznych oraz AKPiA w zakresie realizowanych zadań własnych działu, - wykonywanie okresowych pomiarów elektrycznych, - realizacja innych zadań z obszaru kompetencji działu.
StPr/25/0839
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) kontrola stanu dróg i mostów, 2) ewidencja dróg i mostów, 3) planowanie i koordynacja prac w zakresie utrzymania dróg i mostów oraz zimowego utrzymania dróg, 4) wydawania decyzji w zakresie pasa drogowego, 5) przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków na zajęcie pasa drogowego, 6) przygotowywanie opinii i decyzji zezwalających na zajęcie pasa drogowego, 7) sprawdzanie i odbiór zajęcia pasa i oznakowania oraz końcowy odbiór pasa drogowego, 8) obsługa pojazdów ponadnormatywnych, 9) informacja o stanie dróg, 10) przygotowywanie projektów budowlanych i specyfikacji, 11) nabywanie gruntów pod budowę, 12) uzyskiwanie zezwoleń na budowę, 13) inżynieria i bezpieczeństwo ruchu drogowego, 14) przygotowywanie projektów organizacji ruchu, 15) opracowanie kosztorysów Szczegóły oferty na stronie: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=28066
StPr/25/0835
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 4 840 do 8 000 PLN

- Wykonywanie badań fizykochemicznych próbek: wód, ścieków, osadów ściekowych zgodnie z określonymi normami, procedurami; - Opracowywanie i weryfikowanie wyników badań; - Uczestnictwo w badaniach międzylaboratoryjnych; - Przeprowadzanie sprawdzeń/kalibracji wyposażenia pomiarowego; - Prowadzenie zapisów technicznych zgodnie z przyjętym systemem jakości. Szczegóły oferty na stronie: https://wodociagileszczynskie.pl/mlodszy-specjalista-laborant_563.html
StPr/25/0827
data rozpoczęcia pracy od 01.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1. udzielanie pracownikom konsultacji prawnych dotyczących realizowanych przez nich zadań 2. sporządzanie opinii i porad prawnych oraz wyjaśnień w zakresie stosowania prawa 3. doradztwo prawne na rzecz Zespołu i jednostek obsługiwanych; 4. przygotowanie projektów oraz opiniowanie aktów prawnych wydawanych przez Dyrektora oraz związanych z działalnością Zespołu aktów prawnych wydawanych przez Prezydenta Miasta Leszna; 5. przygotowywanie wzorów umów; 6. udzielanie konsultacji - pomocy prawnej przy sporządzaniu umów w zakresie wykraczającym poza wzór w razie zgłoszonej potrzeby przez Dyrektorów; 7. sprawdzanie i opiniowanie projektów umów i porozumień (powyżej uzgodnionej kwoty z Organem); 8. potwierdzenie zgodności zawieranej umowy z obowiązującym prawem (powyżej uzgodnionej kwoty z Organem); 9. przygotowywanie innych dokumentów (lub ich projektów) pozostających w związku z działalnością Zespołu; Z zakresu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. weryfikowanie i opiniowanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, przygotowywanej przez jednostki i akceptowanie jej pod kątem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i obowiązującymi regulaminami w każdej jednostce 2. prowadzenie, we współpracy z jednostkami postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, przy czynnościach : a) badania i oceny złożonych w postępowaniu ofert, pod kątem spełniania wymogów określonych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych, b) wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania 3. pomoc w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto dla Zespołu i jednostek obsługiwanych przy czynnościach a) sporządzaniu dokumentacji postępowań, b) badania i oceny złożonych w postępowaniu ofert, pod kątem spełniania wymogów określonych w zapytaniu ofertowym/zaproszeniu do negocjacji, c) wyboru oferty najkorzystniejszej bądź unieważnienia postępowania 4. przygotowywanie i publikacja wymaganych ustawą Prawo zamówień publicznych ogłoszeń, na podstawie danych przekazanych przez jednostki; 5. rejestracja postępowań na platformie e-Zamówienia oraz wystawianie postępowań na platformie zakupowej; 6. prowadzenie rejestru (w postaci elektronicznej) przeprowadzonych w Zespole i jednostkach obsługiwanych postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto; 7. sporządzanie, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto, jakie Zespół oraz jednostki obsługiwane przewidują przeprowadzić w danym roku finansowym oraz jego publikacja w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz powiadomienie pisemne Dyrektora Zespołu oraz Dyrektorów jednostek obsługiwanych o konieczności zamieszczenia na stronie internetowej BIP. 8. Opracowywanie i dokonywanie wszelkich zmian i uaktualnień zgodnie z przepisami wspólnych wzorów - projektów regulaminów udzielenia zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 zł netto oraz udzielenia zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto dla Zespołu oraz wszystkich jednostek obsługiwanych. Dodatkowo do obowiązków radcy prawnego należy: 1. występowanie w charakterze pełnomocnika w postepowaniu sądowym lub administracyjnym. Szczegóły oferty na stronie: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13585/radca-prawny-stanowisko-ds-pomocy-prawnej
StPr/25/0828
data rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

malowanie, szpachlowanie, ocieplanie budynków
StPr/25/0824
data rozpoczęcia pracy od 20.10.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i terminala, nabycie technicznych umiejętności układania bukietów, wiązanek, wieńcy, ekspozycja towaru, wykonywanie wystaw w kwiaciarni,
StPr/25/0823
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od 2 755,10 PLN

obsługa korespondencji, obsługa sekretariatu, kompletowania pism, sporządzanie pism, wystawianie faktur, odbieranie i przekazywanie połączeń.
StPr/25/0820
data rozpoczęcia pracy od 03.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN