Zostało mało czasu!
0
0
dni
0
0
godzin
0
0
minut
0
0
sekund
Daj bliskim chwilę,
którą zapamiętają
Kup prezent
Zamknij

Fryzjer

Nr oferty: StPr/25/0923Dodane przez: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Marta Glapiak

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Jagiellońska 4/7, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
: farbowanie, strzyżenie, modelowanie wlosów; możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy;
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1/2
Zmianowość: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Data rozpoczęcia: 11.12.2025
: od 2 333 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Marta Glapiak
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Jagiellońska 4/7, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Osoba do kontaktu: Izabela Szproch
Numer telefonu: 535 326 445
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: cv
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
farbowanie, strzyżenie, modelowanie wlosów; możliwość zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy;
StPr/25/0923
data rozpoczęcia pracy od 11.12.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

a) w zakresie wydawania i cofania uprawień do kierowania pojazdami: 1) przyjmowanie wniosków o wydanie, wymianę, zwrot i przywrócenie uprawnień do kierowania pojazdami, 2) wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, 3) wydawanie międzynarodowych praw jazdy, 4) przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zmianie danych osobowych zawartych w prawie jazdy, 5) przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy i wydawanie wtórników prawa jazdy, 6) przygotowywanie decyzji o kontrolnym sprawdzaniu kwalifikacji do kierowania pojazdem, 7) przygotowanie decyzji o kierowaniu na badania lekarskie kierującego pojazdem w przypadkach nasuwających zastrzeżenia co do stanu zdrowia, 8) przyjmowanie od Policji zatrzymanego prawa jazdy, 9) przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy przez prokuratora i sąd, 10) przygotowywanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy, 11) przygotowywanie decyzji o cofnięciu uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym oraz decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego cofnięcie, 12) współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie w zakresie druków praw jazdy, 13) prowadzenie archiwizacji dokumentów, 14) zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami. b) w zakresie nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców: 1) wydawanie zezwoleń dla jednostek prowadzących szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, 2) dokonywanie wpisów do ewidencji instruktorów oraz wydawanie legitymacji instruktorów, 3) prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad szkoleniem instruktorów, 4) dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych oraz ich ewidencja w elektronicznych systemach księgowych Szczegóły oferty na stronie: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=28100
StPr/25/0924
data rozpoczęcia pracy od 16.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

1) Przyjmowanie i rejestracja wniosków. 2) Udział i przeprowadzanie wizji lokalnych i kontroli w zakresie działalności Wydziału. 3) Analiza i przygotowywanie zatwierdzeń stałych i czasowych organizacji ruchu. 4) Przygotowywanie decyzji związanych w wycinką drzew. 5) Sporządzanie zaświadczeń oraz dokumentów dla klientów zgodnie z zakresem działalności Wydziału. 6) Udzielanie zwięzłej i rzetelnej informacji interesantom załatwiającym sprawy. 7) Archiwizacja akt załatwianych spraw. Szczegóły oferty na stronie: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=28103
StPr/25/0925
data rozpoczęcia pracy od 17.12.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

wystawianie faktur i innych dowodów księgowych, prace biurowe
StPr/25/0922
data rozpoczęcia pracy od 07.01.2026
wynagrodzenie od od 3 604,50 PLN

Osoba na tym stanowisku: - sprawdza dokumenty finansowo-księgowe pod względem formalno-rachunkowym, - sprawdza kompletność dokumentów niezbędnych do księgowania, - sprawdza poprawność klasyfikacji budżetowej wydatków, - sporządza przelewy bankowe na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych, - odpowiada za dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych związanych z ewidencją środków pozyskanych i wydatkowanych z programów pomocowych, - monitoruje realizację planu finansowego oraz odpowiada za sporządzanie obowiązujących sprawozdań w zakresie prowadzonej ewidencji, - odpowiada za miesięczne uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz kont wydatków i kosztów w układzie klasyfikacji budżetowej, - odpowiada za okresowe uzgadnianie kont analitycznych i syntetycznych, - prowadzi ewidencje prawnego zaangażowania wydatków budżetowych roku bieżącego i lat następnych, - sporządza bilans, rachunek zysków i strat oraz zestawienie zmian w funduszu na podstawie księgi częściowej, - sporządza sprawozdania budżetowe na podstawie księgi częściowej. Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej: https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13767/stanowisko-ds-ksiegowosci-srodkow-z-funduszy-unijnych-w-referacie-wydatkow-w-wydziale-finansowo-ksiegowym
StPr/25/0919
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 do 5 200 PLN

- prowadzenie spraw związanych z koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego, w zakresie: - udzielania informacji z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, przyjmowania i weryfikowania dokumentów, - redagowania pism urzędowych, - współpracy z instytucjami rynku pracy oraz instytucjami łącznikowymi w kraju i za granicą, w szczególności w zakresie wymiany dokumentów między instytucjami, sporządzania projektów decyzji administracyjnych, - współpraca z partnerami i instytucjami rynku pracy, - prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości, w tym w systemie elektronicznym, - gromadzenie i katalogowanie różnorodnych zbiorów informacji o lokalnym rynku pracy, - współudział w opracowywaniu analiz i badań dotyczących lokalnego i wojewódzkiego rynku pracy, - udział w przedsięwzięciach związanych z popularyzacją zagadnień rynku pracy oraz korzystania z usług instytucji rynku pracy, - przeprowadzanie kontroli działalności agencji zatrudnienia zgodnie ze stosowanym upoważnieniem, - obsługa klientów Urzędu. Szczegóły oferty na stronie: https://wup.poznan.ibip.pl/public/?id=222677
StPr/25/0913
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

- prowadzenie działalności inspekcyjno-kontrolnej w zakresie prawidłowości przebiegu procesu budowlanego - prowadzenie postępowań administracyjnych z zakresu nadzoru budowlanego - przeprowadzanie kontroli obiektów oddanych do użytkowania i utrzymania obiektów budowlanych wraz ze sporządzeniem protokołów z kontrol - przygotowywanie projektów decyzji i postanowień administracyjnych należących do właściwości Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Lesznie - udział w postępowaniach wyjaśniających w sprawach przyczyn katastrof budowlanych - prowadzenie postępowań administracyjnych sprawach związanych z budową, utrzymaniem i rozbiórką obiektów budowlanych i budowli - przyjmowanie interesantów w celu udostępnienia akt spraw oraz udzielenia wyjaśnień z zakresu stosowania przepisów Prawa budowlanego - sporządzanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji z prowadzonych czynności w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Lesznie - wykonywanie innych czynności wynikających z ustawy Prawo budowlane, zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Lesznie. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/wielkopolskie/leszno/inspektor,158759,v7
StPr/25/0911
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

- współudział w utrzymaniu ciągłej sprawności i gotowości do działania systemów, sieci i sprzętu informatycznego, - administrowanie uruchomionej w WCR sieci informatycznej, - administrowanie podmiotu publicznego Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), - współudział w obsłudze podsystemu bezpieczeństwa, zgodnie z zaleceniami Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, - współudział w publikowaniu w Katalogu Usług (KU) spraw realizowanych przez podmiot publiczny, - współudział w pracy nad utrzymaniem ciągłości funkcjonowania stanowisk komputerowych z dostępem do ePUAP, a w szczególności stanowisk do obsługi Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP), - współudział w organizowaniu informatycznego zabezpieczenia ćwiczeń, - współudział utrzymywaniu w stałej aktualności dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej sprzętu informatycznego, - nadzorowanie przestrzegania zasad ochrony informacji niejawnych przez użytkowników systemów łączności i informatyki, - współudział we wdrażaniu oprogramowania dla potrzeb WCR oraz utrzymywanie w sprawności systemów informatycznych, - współudział w prowadzeniu okresowych kontroli działania systemów operacyjnych, programów użytkowych i oprogramowania narzędziowego, - wykonywanie dokumentów statystycznych i sprawozdawczych w dziedzinie informatyki w celu opracowania cyklicznych meldunków i sprawozdań,
StPr/25/0910
data rozpoczęcia pracy od 02.02.2026
wynagrodzenie od od 4 990 PLN

Wykładanie towaru na półki sklepowe (głównie alkohol, napoje), sprawdzanie daty ważności, sporządzenie zamówień na danym dziale
StPr/25/0905
data rozpoczęcia pracy od 28.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i sanitarnych. Praca na pełen etat i 1/2 etatu.
StPr/25/0903
data rozpoczęcia pracy od 27.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN