Zamknij
REKLAMA

Nie wiesz, czy Twoja strona jest widoczna, prawda?

13.51, 23.01.2023 . Aktualizacja: 13.52, 23.01.2023

Kryzys i pandemia koronawirusa przyniosły dynamiczny rozwój biznesów online. Dziś już niemal wszyscy kupują w internecie. Łatwiej jest coś zamówić, siedząc wygodnie w domu, wybór jest ogromny, a nasza paczka dojedzie prosto pod same drzwi lub do pobliskiego paczkomatu. W ostatnich latach na rynku pojawiła się rekordowa liczba sklepów online. Kto wie, może Ty również sprzedajesz przez internet. Pytanie tylko, czy Twój biznes jest widoczny?

Biznesy mają strony internetowe, których nie widać

No właśnie. Mnóstwo biznesów w Polsce ma własne strony internetowe. Abstrahując od ich wyglądu i jakości, właściciele są zadowoleni bo mogą je pokazać, tylko co z tego? Nie sztuką jest pokazywać ludziom własną stronę. Sztuką jest budować ją w taki sposób, aby ludzie sami na nią trafili.

Strona internetowa, która sama pracuje na Twój biznes, to wartość dodana, a ta, którą musisz rozsyłać ludziom aby do Ciebie trafili, to strata czasu. Niestety świadomość promocji w internecie wciąż jest dość niska i pozostaje edukować właścicieli. 

Sam prowadzę małą agencję marketingową, pod adresem KreacjaMarki.pl, gdzie tworzę bloga, pomagam promować biznesy i zwiększać świadomość przedsiębiorców. Jeżeli czujesz, że potrzebujesz pomocy i chcesz, aby Twój biznes był widoczny - napisz do mnie, a ja chętnie pomogę!

Skąd mam wiedzieć, czy ludzie mnie widzą?

Tutaj wkraczam ja. Jeżeli nie wiesz, czy na Twojej stronie jest ruch, czy ludzie ją rozpoznają, czy jesteś widoczny w Google, to nie wiesz, czy strona zarabia. To pierwszy krok do tego, żeby móc w ogóle myśleć o sprzedaży i zarabianiu online. I to niezależnie od branży, w której działasz. Może to niepopularne stwierdzenie, ale początkowa faza pracy nad widocznością serwisu, zawsze wygląda tak samo.

Pomogę Ci dotrzeć do ludzi i sprawdzić, czy Twoja strona jest widoczna. Pomogę określić mocne punkty i zweryfikować gdzie szukać tego ruchu. Bez tego będziesz poświęcać czas na budowę marki, a zrezygnujesz z kanału, który może działać dla Ciebie cały czas. Zarówno lokalnie - choćby przez wizytówkę Google, jak i globalnie, przez widoczność strony właśnie.

Jeżeli nie widzi Cię Google, ludzie tym bardziej

Chcąc zacząć zarabiać online, najpierw muszą zobaczyć Cię roboty Google. Mogę się założyć, że nie masz pojęcia, czy Twoja strona indeksuje się prawidłowo, czy jest widoczna na jakieś frazy i pewnie w dużej większości nie wiesz, jaki realny ruch przynosi. 

Dla takich ludzi stworzyłem mój poradnik blogowy, w którym opisałem indeksowanie strony w Google od podstaw. Tam zrobisz pierwszy krok i sprawdzisz, czy strona jest widziana przez wyszukiwarkę. Nie wiesz, jak to zrobić i czujesz, że to nie dla Ciebie? Napisz do mnie, a chętnie pomogę!

Sprawdziłeś i widzisz, że coś jest nie tak? Może chcesz zwyczajnie dowiedzieć się więcej i sprawdzić na co stać Twój serwis? Tutaj też pozostaję do dyspozycji. Zrób pierwszy krok, a ja pomogę w rozwoju Twojego biznesu. Czekając, aż zrobi się samo, odbierasz sobie szansę. Nie wierzysz, że to działa? Skorzystaj z mojego poradnika i sprawdź. A potem napisz do mnie i omówmy wyniki. Wszystko zależy od Ciebie.

(artykuł sponsorowany)
 
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
REKLAMA
0%