Słynąca z personalizacji marka Lilou to wyjątkowa biżuteria oraz akcesoria, dzięki którym zachowasz najpiękniejsze emocje i wspomnienia. Charakteryzuje ją kreatywność i dążenie do realizacji marzeń klientów. Wszystkie wzory są autorskie i powstają w pracowni projektowej, na czele której stoi twórczyni marki.
Na mapie talizmanów Lilou znajduje się już 45 nowoczesnych butików z atelier, które idealnie współgrają z estetyką i filozofią marki. Eleganckie, klimatyczne i stylowe wnętrza to doskonałe otoczenie dla wyjątkowych emocji z jakimi kojarzy się Lilou.
W ciągu piętnastu lat powstało 45 butików: 42 zlokalizowane w Polsce i 3 za granicą: butik w Paryżu przy prestiżowym 145 Boulevard St-Germain, 2 butiki w Niemczech - w Düsseldorfie oraz Münster. Dzięki nowoczesnej platformie internetowej www.lilou.pl, dostępnej w sześciu wersjach językowych, talizmany Lilou docierają do najdalszych zakątków świata takich jak Polinezja Francuska, Maroko czy Nowa Zelandia.
Każdy element jest stworzony tak,by odzwierciedlał najpiękniejsze emocje. Charakterystyką i siłą marki jest personalizacja i możliwość tworzenia własnych, niepowtarzalnych kompozycji. W każdym butiku znajduje się atelier - pracownia,w której biżuteria jest grawerowana i konfigurowana zgodnie z życzeniami klientów. Filozofia oparta na możliwości wykonania osobistego grawerunku sprawia, że talizmany pozwalają wyrazić miłość, wdzięczność, a także upamiętnić ważne chwile.
Lilou charakteryzuje kreatywność i dążenie do realizacji marzeń klientów. Wszystkie wzory są autorskie i powstają w pracowni projektowej, na czele której stoi twórczyni marki. Każdy model biżuterii jest zastrzeżony w urzędzie patentowym.
Pomoc potrzebującym jest wpisana w jej filozofię. Dotychczas Lilou przekazało łącznie ponad dwa miliony złotych m.in. na badania potencjalnych dawców szpiku, remonty placówek opiekuńczo-wychowawczych, świetlicy środowiskowej i szpitalnej oraz remonty ponad 60 miejsc zamieszkania ubogich rodzin z dziećmi. Specjalnie dla Fundacji DKMS Polska oraz dla Stowarzyszenia Piękne Anioły marka stworzyła dedykowane zawieszki, z których dochód przekazuje na określone cele.
Ponad pół miliona złotych zostało przekazane na zbiórkę SOS Ukraina organizowaną przez Polską Akcję Humanitarną. Akcja polegała na sprzedaży dedykowanej biżuterii, z której cały dochód został przeznaczony na pomoc dla dotkniętej wojną Ukrainy. Bransoletka z sercem i grawerunkiem #StandWithUkraine stała się symbolem siły i pomagania.
zdobywczynie Oscarów Halle Berry i Sandra Bullock, amerykańskie aktorki Eva Longoria, Jenna Ortega, wokalistki Alicia Keys, Christina Aguilera czy Nicole Scherzinger. Do grona wiernych fanek marki należy top modelka Anna Jagodzińska, modelka Joanna Krupa, prezenterki Paulina Sykut-Jeżyna oraz Marzena Rogalska, aktorki Anna Czartoryska-Niemczycka, Julia Kamińska, a także tenisistki Agnieszka Radwańska i Iga Świątek.
[FOTORELACJA]7892[/FOTORELACJA]