Zamknij

Breloczki‌ ‌reklamowe‌ ‌- ‌sposób‌ ‌na‌ ‌ekspozycję‌ ‌własnej‌ ‌marki‌

07:51, 06.09.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 10:50, 08.09.2021

Marka produktów, usług czy całej firmy to jej najlepsza wizytówka. Specjaliści do spraw promocji powinni kształtować ją w sposób świadomy i celowy. Obejmuje ona nazwę firmy, określenia, znaki, symbole czy logo, i wszelkie projekty graficzne. Celem marki jest identyfikacja jej towarów i usług, oraz samego przedsiębiorstwa. Powinna pozytywnie wyróżniać się na tle konkurencji, a można tego dokonać za pomocą różnych narzędzi promocji. Jednym z nich są gadżety firmowe, jak breloczki z logo firmy. Mogą one być dobrym sposobem na ekspozycję własnej marki.

Budowanie świadomości marki

Przedsiębiorstwo zawsze działa w relacji z otoczeniem. W bliższym wymiarze są to pracownicy czy partnerzy, natomiast w dalszym środowisku – konkurenci, klienci i instytucje mające związek z daną firmą. Zarówno w otoczeniu bliższym, jak i dalszym owa firma może budować świadomość swojej marki jako stałego dostawcy produktów i usług określonej kategorii. Może do tego doprowadzić dzięki stosowaniu gadżetów z własnym nadrukiem czy grawerem. 

Breloczki firmowe z reklamą marki pomagają w długoterminowym ugruntowaniu pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa w świadomości, chociażby klientów czy innych osób, którym są one wręczane.

Dlaczego warto wybrać breloczki reklamowe w celu umocnienia pozycji marki?

Breloczki do kluczy czy do toreb sportowych są na co dzień wykorzystywane przez ich posiadaczy i zawsze wtedy, gdy chcą oni np. otworzyć drzwi do swojego domu, spoglądają na przypięty do kluczy brelok firmowy. Wizerunek marki zapisuje się w ich pamięci, dzięki czemu, szukając produktów i usług z branży, w której funkcjonuje firma wręczająca breloczki, być może wybiorą tę, którą właśnie dzięki temu dobrze znają.

Stąd też z pełnym przekonaniem można powiedzieć, że breloczki reklamowe do kluczy wspierają firmę w stopniowym zwiększaniu sprzedaży oferowanych towarów i usług. Kupowanie u określonego dostawcy, którego nazwa lub logo wryły się w pamięć konsumenta, wydaje się być zupełnie naturalnym odruchem. 

Z drugiej strony fakt, że konsument przypina brelok reklamowy do kluczy, wskazuje, że przywiązał się on do marki i jest wobec niej pozytywnie usposobiony. Ciekawy nadruk czy grawer na breloku i eleganckie opakowanie sprzyjają wzbudzeniu pożądanych odczuć u osoby, która otrzymuje taki dodatek, a później go użytkuje. Firma powinna więc zadbać o to, by projekt breloków był atrakcyjny. 

Atuty breloków reklamowych

Z perspektywy firmy zamawiającej gadżety opatrzone w jej logo, breloki firmowe są dobrym sposobem na szeroką ekspozycję marki w otoczeniu bliższym i dalszym. Dają one możliwość dotarcia z komunikatem reklamowym do potencjalnych klientów. Poza tym są niedrogie, dlatego ich zaprojektowanie i zamówienie nie powinno wiązać się ze zbyt wysokimi kosztami dla przedsiębiorstwa.

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%