W tym roku (2022) w branży reklamowej i mebli outdoorowych zadebiutowała młoda marka – Ławangarda, która powstała z ramienia Graffico – lidera wielkogabarytowych reklam. Samo Graffico na rynku jest obecne już ponad 25 lat, stąd spokojnie można przypuszczać, że Ławangrada ma solidne podstawy i wiedzę od doświadczonego producenta reklam.
Na szczęście już teraz możemy zobaczyć efekty jej pracy i podziwiać gotowe produkty. Niedawno miał miejsce finał pierwszych prac Ławangardy. Premierowa strefa stanęła w Poznaniu, a jej właścicielem zostało MTP – Międzynarodowe Targi Poznańskie.
Na terenie targów zamontowano pierwszą z realizacji Ławangardy i tym samym pierwszą ze stref „Wielkie Słowa”. Ten doskonały projekt wykonała marka Ławangardy, tworząc tym samym kolejną strefę obecną w ofercie firmy. Kluczowe są tutaj litery reklamowe będące najsilniejszym elementem całego foto spotu. Sama strefa natomiast obejmuje: litery reklamowe, bramownice, kubiki, pylon oraz huśtawki.
Dzięki Ławangardzie litery reklamowe są jeszcze piękniejsze
To, co wyróżnia tę strefę to przede wszystkim odważne połączenie żywych kolorów: pomarańczowego i różowego. Są to barwy MTP, które w pięknym stylu wykorzystali projektanci miejsca i zaaranżowali kreatywną i kolorową przestrzeń, która tętni energią.
Nieoczywiste litery reklamowe przedstawiające napis „POZNAŃ” zostały ustawione pionowo, a w sam środek wmontowano serce. Cała ta kompozycja tworzy idealny foto spot, w którym można robić sobie i bliskim przepiękne zdjęcia promując tym samym zarówno MTP, jak i całe miasto.
Strefa poza wymienionymi wcześniej elementami składa się z wielu dopracowanych detali jak wyfrezowane metalowe ptaki zdobiące bramownice, czy led tuby podświetlające kolorowe konstrukcje.
Same litery reklamowe to doskonała forma promocji marki firmy, to zupełnie inne i szersze spojrzenie na reklamę i marketing. To także wyjątkowe podejście do aranżacji przestrzeni i nowy format jej zagospodarowania. Litery reklamowe to element oznakowania marki czy firmy, który w subtelny i kreatywny sposób je promuje. Doskonale ten fakt wykorzystało MTP, które na swoim terenie otworzyło wyjątkową strefę Ławangardy, angażując odbiorców firmy i przechodniów oraz tworząc kultowe miejsce spotkań.