Zamknij

Kolejki w ENEA w Lesznie – głos naszej czytelniczki

JAC fot. Pani Dorota 10:38, 19.09.2025 Aktualizacja: 12:50, 23.09.2025
8

Klienci ENEA w Lesznie dość często zwracają uwagę na problem długiego oczekiwania w biurze obsługi klienta przy ul. Grunwaldzkiej. Choć do dyspozycji jest aż siedem stanowisk, zwykle czynne są tylko trzy, co prowadzi do powstawania wielogodzinnych kolejek. Pani Dorota udała się tam bez rezerwacji.

- Kiedy czekałam w kolejce, pomyślałam, że to piekło na ziemi. Przecież każdy ma swoje obowiązki, a tu trzeba spędzać długie godziny, by załatwić jedną sprawę – mówi pani Dorota z Leszna, która zadzwoniła prosto z kolejki do naszej redakcji, by podzielić się swoimi doświadczeniami.

W rezultacie okazało się, że nasza czytelniczka na przyjęcie czekała 2 godziny i 15 minut.

- Tym razem nie było aż tak źle, bo po mojej awanturze zaczęło funkcjonować czwarte okienko. Poprzednio jednak czekałam aż sześć godzin. Wtedy naprawdę miałam poczucie straconego dnia i czułam się poniżona – dodaje.

Warto przypomnieć, że klienci mogą umówić wizytę online za pośrednictwem strony internetowej ENEA. Pozwala to skrócić czas oczekiwania – osoba z rezerwacją pojawia się w biurze o wyznaczonej godzinie i jest obsługiwana szybciej.

 - Problemy z obsługą klientów, jak mi wyjaśniono wynikają przede wszystkim z braków kadrowych - relacjonuje pani Dorota. - Energia elektryczna w Polce nie należy dziś do tanich, a klienci oczekują, że w zamian za swoje rachunki otrzymają sprawną i życzliwą obsługę. Może rozwiązaniem byłoby przyciągnięcie do pracy nowych osób poprzez lepsze wynagrodzenia? To by odciążyło obsługę i poprawiło komfort klientów.

Co o tym sądzicie? Czy macie podobne doświadczenia związane z kolejkami w ENEA? Czekamy na Wasze opinie w komentarzach pod artykułem.

(JAC fot. Pani Dorota)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (8)

RtRt

8 5

Cięcie kosztów w firmie. Współczuję tym z obsługi co muszą wysłuchiwać od klientów.

12:00, 20.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:2
Odpowiedz

MAREKMAREK

2 0

Nikt nie zmusza ich tam do pracy.
obsluga w enea zarówno na infolinii jak i w biurze obsługi to tragedia. Spróbujcie tam się cokolwiek dowiedzieć np o waszym rachunku, pod pismami brak podpisu=brak odpowiedzialnosci. Typowo polityczna firma z kolesiami, bez rozwoju zapominająca, iż żyją z klientów.

15:12, 21.09.2025

KlaraKlara

2 0

Tam nikt nie marudzi lecz kulturalnie czeka wzdychając i spoglądając na zegar,
faktem jest, że obsługa minimalna a kierowników pewnie fuuul i ta obsługa pewnie pracuje po tzw. minimalnej kwocie wynagrodzenia.
Mnie natomiast bulwersuje zamrażanie i odmrażanie cen oraz mało przejrzystości i inne polityczne triki!!!
Czekałam, mam odpowiednie optymistyczne podejście w takich przybytkach to i mile mnie obsługują nawet w urzędach ! Praca z petentami do łatwych nie należy, coś o tym wiem, ludzie są różni, to normalne i nie pyskujcie!

15:15, 22.09.2025

MistyMisty

9 1

Enea to kpina i żart a nie poważna firma. Poziom niekompetencji jest zatrważający a klient to jest petent który im przeszkadza. Umawianie przez internet wizyt to bzdura bo trudno trafić na wolny termin bliższy niż kilka tygodni. Nie jest to wina pracownic w biurze obsługuje tylko ogólnego założenia firmy ze klient i tak nie ma wyboru.monopol jak za. Komuny i takie też traktowanie ludzi. Marzę o tym aby nie mieć z tą firmą nic do czynienia ale niestety sie nie da.

17:23, 20.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

Damian Damian

5 3

Niedawno także próbowałem dostać się bez rezerwacji. W okresie urlopowym nie było możliwości zapisać się internetowo. Ustawiłem się w kolejce koło 11.00. Po 13.00 dowiedziałem się, że przede mną nadal jest 6 osób. Osoby zapisane internetowo mają pierwszeństwo i moja kolejka ciągle była przesuwana. Zrezygnowałem. W tym dniu przypadkiem przechodziłem koło 15.45 obok budynku Enei. Nie było już prawie nikogo. Obsługa była czynna do 17.00. Czekałem 5 minut i byłem obsługiwany...

19:30, 20.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

asas

8 0

Obawiam się, ze nie chodzi o brak chętnych do pracy, tylko jest brak stanowisk. Enea oszczędza na obsłudze i dlatego tak to wygląda.

17:18, 21.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

MagdaMagda

0 0

A ja swoją sprawę w pierwszej połowie sierpnia załatwiłam w ciągu 30 minut. Bilet pobrałam na miejscu.

20:56, 22.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

KatarzynaKatarzyna

0 0

Oczywiście jest to prawda. Moje oczekiwanie za jednym wnioskiem, który nie wiedziałam czy muszę wypełnić trwało ponad 3 h - wniosek dostałam i otrzymałam informację, że i tak muszę go wysłać i wypełnić (uwaga! najlepiej z księgową) - samodzielnie. Współczuje wszystkim, którzy muszą coś w tym miesiącu załatwić.👎

23:19, 22.09.2025
Wyświetl odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%