Zamknij

Budowanie marki rozpoczęte

Materiały partnera 18:00, 27.12.2025

18 grudnia w Pekinie odbyła się prezentacja współpracy kreatywnej i licencyjnej produktów „Wielkiego Sezonu Gali Święta Wiosny” 2026 CMG oraz przedstawienie maskotki Gali Święta Wiosny Roku Konia. W wydarzeniu wziął udział Peng Jianming, członek Rady ds. Publikacji i Produkcji CMG, który wraz z gośćmi zaprezentował produkty licencyjne i kreatywne Gali Święta Wiosny 2026 oraz zainicjował program współpracy w ekosystemie kreatywnym licencji CMG „sto osób, tysiąc innowacji”.

W swoim przemówieniu Peng Jianming stwierdził, że jako główna platforma krajowej dystrybucji kultury, CMG zawsze trzyma się zasady innowacji przy jednoczesnym zachowaniu wartości fundamentowych, nieustannie przekształcając wysokiej jakości  treści w rezultaty oraz rozwijając wyrażanie kulturowe w kierunku rzeczywistych scenariuszy. Gala Święta Wiosny jest najbardziej emocjonalnym w skali narodowej i globalnie rozpoznawalnym IP treści. CMG promuje budowę marki „Wielkiego Sezonu Gali Święta Wiosny”, dążąc do stworzenia pełnej ścieżki od treści programu po system platform, od wpływu przekazu po przemysłową konwersję. Dziś zaprezentowana maskotka Gali Święta Wiosny Roku Konia obejmuje różnorodne treści, w tym produkty kultury kreatywnej, świąteczne zestawy upominkowe i licencjonowanie IP, tworząc możliwy do iteracji system produktów Gali Święta Wiosny.

(Materiały partnera)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%