Wynajęcie hostessy na event może w znaczący sposób usprawnić przebieg wydarzenia i pomóc w obsłudze klientów. Dlatego też warto zastanowić się nad takim rozwiązaniem.
Eventy są idealną okazją do tego aby wzmocnić wizerunek marki i jej widoczność w przestrzeni publicznej. Targi, konferencje, dni otwarte to wydarzenia, w których firmy chętnie uczestniczą, aby rozwinąć komunikację z klientem, a także – z potencjalnymi odbiorcami. Uczestnicy eventu mogą bowiem na miejscu zapoznać się z produktem, ofertą, zadać pytania, często odbywają się prezentacje, degustacje. Lubianym przez klientów aspektem jest otrzymywanie próbek, gadżetów mających zachęcić do danego produktu. Pozytywny odbiór marki i przede wszystkim – obsługi klienta składa się na szeroko pojęte "user's experience", czyli doświadczenie danej osoby z marką. Wspomniana obsługa ma niebagatelne znaczenie. Wykwalifikowany personel może sprawić, że marka jest lepiej kojarzona, klienci czują się "zaopiekowani" i chętniej wracają.
Dlatego tak istotne podczas wyżej wymienionych eventów jest zapewnienie odpowiedniej ilości osób, posiadających wiedzę na temat firmy, oferty, produktu. Warto zastanowić się nad zaangażowaniem hostess, które wspomogą promocję marki.
Hostess zatrudnić można za pośrednictwem agencji. Szukając takiego podmiotu, warto wpisać w wyszukiwarkę hasło takie jak "hostessy Łódź". Na pewno bez trudu znajdziemy najbardziej profesjonalnych usługodawców.
Hostessy zapewniają rozrywkę i przedstawienie Twojej marki na każdym evencie
W jaki sposób hostessa może wspomóc organizację i przebieg eventu? Przede wszystkim, zadba o pozytywną atmosferę. Uśmiechnięta, profesjonalna i chętna do pomocy obsługa stoiska przyczyni się do sukcesu marki podczas wydarzenia. Z drugiej strony, hostessa, która posiada szeroką wiedzę na temat marki i produktu może odpowiedzieć nawet na najbardziej szczegółowe pytania, przedstawić klientowi ofertę, zachęcić go do zakupu. Warto mieć na uwadze, że często dużo lepszym pomysłem jest powierzenie obsługi stoiska właśnie hostessom, a nie na przykład pracownikom marki, którzy o produkcie posiadają wiedzę techniczną, specjalistyczną. Dlaczego? Podczas komunikacji z klientem powinno się wykorzystywać język przyjazny nawet laikowi, a nie tylko osobie znającej się na branży. Taki kontakt daje poczucie personalnego kontaktu klienta z marką, co pomaga w budowaniu przywiązania do firmy.
Podczas wydarzenia hostessy mogą prowadzić degustację produktów żywnościowych, wręczać próbki, oferować testowanie kosmetyku czy pokazać funkcjonalność danej rzeczy. Co więcej, dysponują one zazwyczaj ulotkami, katalogami, które klient może zabrać do domu i na spokojnie przeczytać. Obsługa prowadzona przez hostessy przyda się na targach, dniach otwartych, sympozjach, konferencjach czy podczas imprez plenerowych oraz w związku z przeprowadzaniem badań ankietowych.
Agencja wynajmująca hostessy
Hostessę wynająć dobrze jest za pośrednictwem profesjonalnej agencji, istniejącej już na rynku od jakiegoś czasu, posiadającej renomę. To da nam gwarancję profesjonalizmu i odpowiedniego przygotowania zatrudnionych osób. Działające na rynku agencje promocyjne łączą doświadczenie z nowoczesnym podejściem do biznesu. Przykładając dużą wagę do oczekiwań klienta, realizują zlecenia w oparciu o indywidualne wymagania. Wygodnie będzie skorzystać z usług agencji działającej na terenie całej Polski.