Zamknij

Planujesz ślub za granicą? Skorzystaj z pomocy specjalistów i zadbaj o wszelkie formalności

artykuł sponsorowany + 16:48, 12.05.2025 Aktualizacja: 16:48, 12.05.2025

Pary młode nie muszą ograniczać się w kwestii wyboru miejsca ceremonii wyłącznie do Polski, gdyż równie dobrze mogą zorganizować zagraniczny ślub. Jednym z częstszych kierunków przyszłych małżonków jest Madera, czyli wyspa wiecznej wiosny. To właśnie tam można złożyć przysięgę, a następnie wybrać się na poślubne sesje zdjęciowe i przyjęcie weselne w wybranym lokalu. Jeśli marzysz o ślubie na Maderze, dowiedz się więcej o jego organizacji.

1. Ślub na Maderze - najważniejsze informacje

2. Ślub cywilny za granicą - co trzeba załatwić w Polsce?

Ślub na Maderze to spełnienie marzeń wielu nowożeńców, którzy pragną romantycznej ceremonii w zjawiskowym otoczeniu. Ceremonia zaślubin może odbywać się w plenerze, a późniejsze przyjęcie dla dowolnej liczby gości w kwiecistych ogrodach. Jeśli interesuje Cię organizacja ślubu w takim miejscu, sprawdź, jak pomogą Ci konsultanci ślubni z Madery w przygotowaniach do ceremonii.

Ślub na Maderze - najważniejsze informacje

Organizacja ceremonii ślubnej na Maderze wymaga spełnienia kilku formalności, dzięki którym ślub zawarty za granicą będzie ważny również w Polsce. Aby uniknąć problemów, warto skorzystać z pomocy profesjonalistów, którzy pomogą przejść przez wszystkie etapy organizacji ceremonii i zadbać o prawidłowe wypełnienie wymaganych dokumentów. Śluby par z Polski na Maderze są organizowane z pomocą polskojęzycznych konsultantów, którzy pomagają przygotować zarówno ślub cywilny, jak i ślub konkordatowy. Równie dobrze może być to ceremonia odnowienia przysięgi małżeńskiej.

Konsultanci, którzy organizują ślub na Maderze, pomagają w kwestiach takich jak: rezerwacja terminu ślubu, konsultacje przedślubne w urzędzie na Maderze, dostarczanie dokumentów wymaganych przez zagraniczny urząd i uwierzytelnienie dokumentów cywilnych. Dla narzeczeństw, które interesują śluby kościelne, również przygotowano podobną ofertę wsparcia w organizacji ceremonii o charakterze religijnym. Na miejscu w dniu ślubu para młoda może liczyć na opiekę polskojęzycznego konsultanta, tłumaczenie w czasie ceremonii i wsparcie w dokonaniu opłat lokalnych za zawarcie związku małżeńskiego. Więcej dowiesz się na slubzagranica.pl, gdzie znajdziesz informacje z zakresu przygotowania niezbędnych dokumentów do ślubu.

Ślub cywilny za granicą - co trzeba załatwić w Polsce?

Po powrocie do Polski nowożeńcy powinni pamiętać, by dostarczyć dokumenty do urzędu stanu cywilnego, który wyda aktu ślubu jako dowód zawarcia małżeństwa za granicą. Koordynacja ślubu przez specjalistów sprawia, że ten proces przebiega sprawnie, gdyż pakiet ślubny obejmuje pomoc w uzyskaniu transkrypcji dokumentów z Madery. Dodatkowo konsultant pomaga parom poradzić sobie z formalnościami związanymi z innymi dokumentami, których wymaga polski urząd stanu cywilnego.

(artykuł sponsorowany)
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%