1) Przygotowanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji.
2) Nadzorowanie, koordynowanie i kontrola działań w zakresie prowadzenia inwestycji powiatowych.
3) Prowadzenie dokumentacji prawnej i technicznej dot. inwestycji powiatowych.
4) Przygotowanie prac związanych z bieżącymi remontami i naprawą obiektów powiatu.
5) Ścisła współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych i placówkami oświatowymi w zakresie planowania, realizacji i rozliczania zadań inwestycyjnych prowadzonych na drogach powiatowych.
6) Koordynowanie projektów infrastrukturalnych i inwestycyjnych realizowanych z innymi jednostkami organizacyjnymi powiatu oraz jednostkami samorządu terytorialnego,
w ramach podpisanych umów o dotację w szczególności: (współudział w planowaniu zadań inwestycyjnych).
7) Prowadzenie inwestycji i remontów w zakresie określonym przez Zarząd, a w szczególności:
a) zlecanie i przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych niezbędnych
do prowadzenia inwestycji i remontów,
b) opracowanie niezbędnych dokumentacji do prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne związane z planowanymi remontami i inwestycjami,
c) zapewnienie nadzorowania zleconych robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego,
d) kontrola realizacji umów zleconych robót budowlanych,
e) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i w okresie rękojmi oraz egzekwowanie
od wykonawców ewentualnych zobowiązań w tym zakresie,
f) współudział przy opracowaniu projektów planów remontów w jednostkach organizacyjnych,
g) współdziałanie z innymi wydziałami w opracowaniu wniosków o dotacje, pożyczki kredyty na cele związane z rozwojem powiatu, a zwłaszcza na inwestycje.
StPr/24/0814
data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
wynagrodzenie od od 4 300 PLN