Zamknij

Stanowisko urzędnicze ds. inwestycji

Nr oferty: StPr/24/0814Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Pl. Tadeusza Kościuszki 4b, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: 1) Przygotowanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji. 2) Nadzorowanie, koordynowanie i kontrola działań w zakresie prowadzenia inwestycji powiatowych. 3) Prowadzenie dokumentacji prawnej i technicznej dot. inwestycji powiatowych. 4) Przygotowanie prac związanych z bieżącymi remontami i naprawą obiektów powiatu. 5) Ścisła współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych i placówkami oświatowymi w zakresie planowania, realizacji i rozliczania zadań inwestycyjnych prowadzonych na drogach powiatowych. 6) Koordynowanie projektów infrastrukturalnych i inwestycyjnych realizowanych z innymi jednostkami organizacyjnymi powiatu oraz jednostkami samorządu terytorialnego, w ramach podpisanych umów o dotację w szczególności: (współudział w planowaniu zadań inwestycyjnych). 7) Prowadzenie inwestycji i remontów w zakresie określonym przez Zarząd, a w szczególności: a) zlecanie i przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych niezbędnych do prowadzenia inwestycji i remontów, b) opracowanie niezbędnych dokumentacji do prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne związane z planowanymi remontami i inwestycjami, c) zapewnienie nadzorowania zleconych robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego, d) kontrola realizacji umów zleconych robót budowlanych, e) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i w okresie rękojmi oraz egzekwowanie od wykonawców ewentualnych zobowiązań w tym zakresie, f) współudział przy opracowaniu projektów planów remontów w jednostkach organizacyjnych, g) współdziałanie z innymi wydziałami w opracowaniu wniosków o dotacje, pożyczki kredyty na cele związane z rozwojem powiatu, a zwłaszcza na inwestycje.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 10.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), budowlane
    Uprawnienia:
    • obsługa komputera
      Pozostałe wymagania
      Inne wymagania: 1.Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1) obywatelstwo polskie 2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) nieposzlakowana opinia, 5) wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku budownictwo, 6) staż pracy minimum 5 lat. 2. Wymagania dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawa w zakresie następujących aktów prawnych (według stanu prawnego obowiązującego w dniu rozmowy kwalifikacyjnej): a) ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, b) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.- Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym, d) ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, e) ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, 2) uprawnienia budowlane, 3) umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa, 4) umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
      Dane pracodawcy:
      Pracodawca: Starostwo Powiatowe w Lesznie
      Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
      Adres: Pl. Tadeusza Kościuszki 4b, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
      Osoba do kontaktu: Ilona Kajzer
      Numer telefonu: 65 529 68 03
      E-mail:
      Język aplikacji: polski
      Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny i CV. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu). 3. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze formul
      Sposób kontaktu
      przekazania dokumentów:
      Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 30 września 2024 r. , Godziny : do godz. 15.00
      Sprzątanie pomieszczeń biurowych i korytarzy oraz pomieszczeń laboratoryjnych, mycie okien (konieczność pracy na wysokości od 1 do 3 metrów).
      StPr/24/0822
      data rozpoczęcia pracy od 07.10.2024
      wynagrodzenie od od 2 800 PLN

      wykonywanie pokryć dachowych. Prace głównie w delegacji
      StPr/24/0808
      data rozpoczęcia pracy od 25.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      1) Prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawaniem dowodów i tablic rejestracyjnych. 2) Prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych. 3) Przyjmowanie pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji. 4) Wydawanie wtórników pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych. 5) Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu. 6) Dokonywanie zmian danych w dowodzie rejestracyjnym. 7) Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicę. 8) Kierowanie pojazdów do dodatkowego badania technicznego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska. 9) Dokonywanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) przez posiadaczy pojazdów mechanicznych, 10)Przyjmowanie od jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego). 11)Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie. 12)Wprowadzanie obowiązku wyposażenia pojazdów zaprzęgowych w hamulec. 13)Współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie w zakresie druków wykorzystywanych w procesie rejestracji pojazdów. 14)Zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. rejestracji pojazdów.
      StPr/24/0811
      data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      sprzątanie po budowach; praca na terenie całej Polski - według zleceń
      StPr/24/0812
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      prowadzenie obsługi biurowej, koordynowanie pracy pracowników (obcokrajowcy) w języku tureckim i/lub gruzińskim, przygotowanie dokumentacji do zatrudnienia
      StPr/24/0813
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 28,1 PLN

      1) Przygotowanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji. 2) Nadzorowanie, koordynowanie i kontrola działań w zakresie prowadzenia inwestycji powiatowych. 3) Prowadzenie dokumentacji prawnej i technicznej dot. inwestycji powiatowych. 4) Przygotowanie prac związanych z bieżącymi remontami i naprawą obiektów powiatu. 5) Ścisła współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych i placówkami oświatowymi w zakresie planowania, realizacji i rozliczania zadań inwestycyjnych prowadzonych na drogach powiatowych. 6) Koordynowanie projektów infrastrukturalnych i inwestycyjnych realizowanych z innymi jednostkami organizacyjnymi powiatu oraz jednostkami samorządu terytorialnego, w ramach podpisanych umów o dotację w szczególności: (współudział w planowaniu zadań inwestycyjnych). 7) Prowadzenie inwestycji i remontów w zakresie określonym przez Zarząd, a w szczególności: a) zlecanie i przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych niezbędnych do prowadzenia inwestycji i remontów, b) opracowanie niezbędnych dokumentacji do prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne związane z planowanymi remontami i inwestycjami, c) zapewnienie nadzorowania zleconych robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego, d) kontrola realizacji umów zleconych robót budowlanych, e) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i w okresie rękojmi oraz egzekwowanie od wykonawców ewentualnych zobowiązań w tym zakresie, f) współudział przy opracowaniu projektów planów remontów w jednostkach organizacyjnych, g) współdziałanie z innymi wydziałami w opracowaniu wniosków o dotacje, pożyczki kredyty na cele związane z rozwojem powiatu, a zwłaszcza na inwestycje.
      StPr/24/0814
      data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      obsługa wózka widłowego
      StPr/24/0801
      data rozpoczęcia pracy od 24.09.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      pomoc w wykonywaniu zadań zwiazanych z archiwizacją dokumentów , pomoc w ewidencjonowaniu druków systemowych IACS w wersji papierowej i elektronicznej, przyjmowanie i rozdział korespondencji na odpowiednie komórki organizacyjne, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, obsługa poczty elektronicznej, przyjmowanie beneficjentów w Punkcie Obsługi Klienta, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych.
      StPr/24/0805
      data rozpoczęcia pracy od 15.10.2024
      wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

      - wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych (kapiele, strzyżenia, czesanie, trymowanie, pielęgnacja okolic oczu, czyszczenie uszu, obcinanie pazurów, usuwanie pasożytów zewnętrznych)
      StPr/24/0799
      data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
      wynagrodzenie od od 4 300 PLN

      promocja produktów
      319139
      data rozpoczęcia pracy od 17.09.2024
      wynagrodzenie od od 28 do 28