Zamknij

Pracownik administracyjny

Nr oferty: StPr/24/0813Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Zakres obowiązków: prowadzenie obsługi biurowej, koordynowanie pracy pracowników (obcokrajowcy) w języku tureckim i/lub gruzińskim, przygotowanie dokumentacji do zatrudnienia
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymiar etatu:
Zmianowość: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
Data rozpoczęcia: 01.10.2024
Wynagrodzenie brutto: od 28,1 PLN
System wynagradzania:
Wymagania konieczne
Język:
  • turecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • gruziński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
    Uprawnienia:
    • obsługa komputera
      Wymagania pożądane
      Wykształcenie:
      • średnie ogólnokształcące, inne
        Dane pracodawcy:
        Pracodawca: kontakt przez PUP
        Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
        Adres: Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
        Osoba do kontaktu: Joanna Grześkowiak
        Numer telefonu: 655295067
        E-mail:
        Język aplikacji: polski
        Wymagane dokumenty: CV
        Sposób kontaktu
        przekazania dokumentów:
        Sprzątanie pomieszczeń biurowych i korytarzy oraz pomieszczeń laboratoryjnych, mycie okien (konieczność pracy na wysokości od 1 do 3 metrów).
        StPr/24/0822
        data rozpoczęcia pracy od 07.10.2024
        wynagrodzenie od od 2 800 PLN

        wykonywanie pokryć dachowych. Prace głównie w delegacji
        StPr/24/0808
        data rozpoczęcia pracy od 25.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        1) Prowadzenie spraw związanych z rejestracją pojazdów, wydawaniem dowodów i tablic rejestracyjnych. 2) Prowadzenie spraw związanych z czasową rejestracją pojazdów, wydawaniem pozwoleń czasowych oraz tymczasowych tablic rejestracyjnych. 3) Przyjmowanie pozwoleń czasowych i tymczasowych tablic rejestracyjnych po upływie terminu czasowej rejestracji. 4) Wydawanie wtórników pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych. 5) Wpisywanie w dowodzie rejestracyjnym lub pozwoleniu czasowym zastrzeżeń o szczególnych warunkach określonych przepisami prawa, od których zależy używanie pojazdu. 6) Dokonywanie zmian danych w dowodzie rejestracyjnym. 7) Wyrejestrowywanie pojazdów w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu, kradzieży pojazdu, wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany lub zbyty za granicę. 8) Kierowanie pojazdów do dodatkowego badania technicznego w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagraża bezpieczeństwu ruchu lub narusza wymagania ochrony środowiska. 9) Dokonywanie kontroli spełnienia obowiązku zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (OC) przez posiadaczy pojazdów mechanicznych, 10)Przyjmowanie od jednostki upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych zatrzymanego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego). 11)Zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie. 12)Wprowadzanie obowiązku wyposażenia pojazdów zaprzęgowych w hamulec. 13)Współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie w zakresie druków wykorzystywanych w procesie rejestracji pojazdów. 14)Zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. rejestracji pojazdów.
        StPr/24/0811
        data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        sprzątanie po budowach; praca na terenie całej Polski - według zleceń
        StPr/24/0812
        data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
        wynagrodzenie od od 28,1 PLN

        prowadzenie obsługi biurowej, koordynowanie pracy pracowników (obcokrajowcy) w języku tureckim i/lub gruzińskim, przygotowanie dokumentacji do zatrudnienia
        StPr/24/0813
        data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
        wynagrodzenie od od 28,1 PLN

        1) Przygotowanie dokumentacji wyjściowej do realizacji inwestycji. 2) Nadzorowanie, koordynowanie i kontrola działań w zakresie prowadzenia inwestycji powiatowych. 3) Prowadzenie dokumentacji prawnej i technicznej dot. inwestycji powiatowych. 4) Przygotowanie prac związanych z bieżącymi remontami i naprawą obiektów powiatu. 5) Ścisła współpraca z Zarządem Dróg Powiatowych i placówkami oświatowymi w zakresie planowania, realizacji i rozliczania zadań inwestycyjnych prowadzonych na drogach powiatowych. 6) Koordynowanie projektów infrastrukturalnych i inwestycyjnych realizowanych z innymi jednostkami organizacyjnymi powiatu oraz jednostkami samorządu terytorialnego, w ramach podpisanych umów o dotację w szczególności: (współudział w planowaniu zadań inwestycyjnych). 7) Prowadzenie inwestycji i remontów w zakresie określonym przez Zarząd, a w szczególności: a) zlecanie i przygotowywanie dokumentacji formalno-prawnych niezbędnych do prowadzenia inwestycji i remontów, b) opracowanie niezbędnych dokumentacji do prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne związane z planowanymi remontami i inwestycjami, c) zapewnienie nadzorowania zleconych robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego, d) kontrola realizacji umów zleconych robót budowlanych, e) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i w okresie rękojmi oraz egzekwowanie od wykonawców ewentualnych zobowiązań w tym zakresie, f) współudział przy opracowaniu projektów planów remontów w jednostkach organizacyjnych, g) współdziałanie z innymi wydziałami w opracowaniu wniosków o dotacje, pożyczki kredyty na cele związane z rozwojem powiatu, a zwłaszcza na inwestycje.
        StPr/24/0814
        data rozpoczęcia pracy od 10.10.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        obsługa wózka widłowego
        StPr/24/0801
        data rozpoczęcia pracy od 24.09.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        pomoc w wykonywaniu zadań zwiazanych z archiwizacją dokumentów , pomoc w ewidencjonowaniu druków systemowych IACS w wersji papierowej i elektronicznej, przyjmowanie i rozdział korespondencji na odpowiednie komórki organizacyjne, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, obsługa poczty elektronicznej, przyjmowanie beneficjentów w Punkcie Obsługi Klienta, odbieranie telefonów, obsługa urządzeń biurowych.
        StPr/24/0805
        data rozpoczęcia pracy od 15.10.2024
        wynagrodzenie od 1 994,4 PLN

        - wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych (kapiele, strzyżenia, czesanie, trymowanie, pielęgnacja okolic oczu, czyszczenie uszu, obcinanie pazurów, usuwanie pasożytów zewnętrznych)
        StPr/24/0799
        data rozpoczęcia pracy od 01.10.2024
        wynagrodzenie od od 4 300 PLN

        promocja produktów
        319139
        data rozpoczęcia pracy od 17.09.2024
        wynagrodzenie od od 28 do 28