Zamknij

Czy wiesz już, jak wykorzystać model White Label?

08:38, 16.11.2022 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 17:45, 16.11.2022

Zakupy internetowe od kilku lat cieszą się bardzo dużą popularnością, która została jeszcze bardziej zwiększona poprzez pandemię. Nic zatem dziwnego, że przedsiębiorcy prowadzący swoją działalność w sieci starają się stale unowocześniać swoje strony, tak aby dokonywanie zakupów było łatwe, szybkie, przyjemne, a przy tym bezpieczne. Jeżeli chodzi o płatności, to na pewno warto wprowadzić model White Label.

Działanie modelu White Label 

Co kryje się pod tym pojęciem i jak wykorzystać wspomniany model? Długa procedura związana z finalizacją transakcji może skutecznie zniechęcić do zakupów, czego efektem jest porzucenie koszyka i rezygnacja z kupna wybranych produktów. Ambitny e–handlowiec robi wszystko, aby zminimalizować ryzyko takich sytuacji. Skutecznym sposobem jest wprowadzenie modelu White Label, który znacznie ułatwia i skraca dokonywanie płatności online. Bowiem moduł płatności zostaje umieszczony na stronie sklepu internetowego, co oznacza, że nie następuje przekierowanie na stronę operatora. I to nawet wtedy, gdy transakcja ma zostać dokonana za pomocą karty płatniczej. Co ważne, takie płatności online wykorzystujące model White Label pozwalają na wybranie dowolnego interfejsu. A to pozytywnie wpływa na wizerunek firmy oraz buduje w klientach poczucie bezpieczeństwa.

Zalety wprowadzenia modelu płatności White Label 

Klienci korzystający z e–sklepu, w którym wprowadzony został model płatności White Label, z pewnością docenią przejrzystość dokonywanych transakcji i związany z tym komfort. Możliwość wykonania wszystkich czynności na jednej platformie, bez jakichkolwiek przekierowań sprawia, że wzrasta poczucie bezpieczeństwa środków pieniężnych. A szybki i prosty proces płatniczy zwiększa szansę na zakupy i powrót do sklepu w przyszłości. 

Model White Label, czyli innymi słowy model integracji płatności online umożliwia finalizację transakcji w witrynie sklepu, pomijając dostawcę zewnętrznego, co ze względu na liczne korzyści warto wdrożyć, prowadząc własny e–commerce. 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%